Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.01.2025 14:24
to 25.01.2025 10:00
to 25.01.2025 10:00
2
Bidding period
with
25.01.2025 10:00
to 04.02.2025 11:00
to 04.02.2025 11:00
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
972 166,67 MDL
Period of clarifications:
15 Jan 2025, 14:24 - 25 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals:
25 Jan 2025, 10:00 - 4 Feb 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Servicii de transport de date SWIFTNet prin intermediul unei linii dedicate;
Servicii de implementare și configurare.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jan 2025, 14:24
Date modified
23 Jan 2025, 19:02
Achizitii.md ID
21347767
MTender ID
CPV
72700000-7 - Servicii de reţele informatice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de comunicații de date prin canalul SWIFTNet
Budget: 972166.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Jan 2025, 19:02
Question's name:
Servicii de comunicații de date prin canalul SWIFTNet Contractul de prestari servicii
Question:
1. Referitor la contractul propus pentru semnare, cel atașat este unul general. Putem semna contractul nostru ca Operator Telecom, care este specializat pe servicii Telecom? Sau, dacă se dorește în mod special semnarea contractului dvs., putem adăuga anumite articole din contractul nostru?
2. Referitor la lucrarile planificate stipulate in caietul de sarcini "Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare."- va referiti la intreruperile efective ale serviciului pe perioada lucrarii planificate?
Answer (24 Jan 2025, 12:06):
Bună ziua. Conform Ordinului Ministerului de Finanțe nr. 115 din 15.09.2021, Autoritatea contractantă utilizează contractul-model (anexa nr.24) din documentaţie-standard. Contractul este compus din două părţi: Partea I cea generală care este obligatorie, şi care nu se modifică, şi Partea II ceea ce ţine de condiţiile speciale al contractului care se completează doar la necesitate, unde autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condiţii/cerinţe speciale în dependenţă de obiectul achiziţiei, de complexitatea procedurii. Corespunzător, cu anumite puncte poate fi completată partea II a contractului și/sau anexele contractului, dacă acestea nu conţin propuneri care sînt, în mod evident, dezavantajoase pentru autoritatea contractantă și acestea sunt incluse în oferta depusă, fiind luate în considerare la evaluarea ofertei.Mulțumesc.
Date:
23 Jan 2025, 19:06
Question's name:
Durata lucrari planificate
Question:
2. Referitor la lucrarile planificate stipulate in caietul de sarcini - (Durata lucrărilor planificate nu poate depăși în total 6 ore lunar și 2 ore la o singură lucrare.)- va referiti la intreruperile efective ale serviciului pe perioada lucrarii planificate?
Answer (24 Jan 2025, 12:08):
Bună ziua,
Da, se referă la timpul efectiv cât serviciile nu sunt disponibile în perioada lucrărilor planificate, coordonat preventiv cu Beneficiarul orarul executării lucrărilor de deservire planificate. Răspunsul respectiv, a se considera și la prima întrebare (pct.2).
Vă mulțumesc.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK