Status Cancelled
Estimated value without VAT 16 666,66 MDL
Period of clarifications: 9 Jan 2025, 15:42 - 11 Jan 2025, 16:00
Submission of proposals: 11 Jan 2025, 16:00 - 14 Jan 2025, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea, serviciilor de deservire tehnică( încărcare și reginerare a cartuselor pentru imprimante și aparate de multiplicare) și reparație a imprimantelor și aparatelor de multiplicare pentru anul 2025

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Argumentare:Conform art. 71 al. (1) lit. g) din Legea 131/2015 privind achizițiile publice „există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării și/sau finalizării procedurii de atribuire se
constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.”
Date of cancellation
17 Jan 2025, 8:59
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3411, MOLDOVA, Hînceşti, s.Rusca, s.Rusca, r-ul Hîncești
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Gheorghiță
Contact phone
068572742
Purchase data
Date created
9 Jan 2025, 15:42
Date modified
17 Jan 2025, 9:00
Achizitii.md ID
21339863
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.