1
Enquiry period
with 09.01.2025 14:36
to 14.01.2025 10:00
2
Bidding period
with 14.01.2025 10:00
to 20.01.2025 10:00
3
Auction
with 21.01.2025 13:00
to 21.01.2025 14:42
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 543 650 MDL
Period of clarifications: 9 Jan 2025, 14:36 - 14 Jan 2025, 10:00
Submission of proposals: 14 Jan 2025, 10:00 - 20 Jan 2025, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Advertising
Advertising

Achiziționarea Serviciilor de deservire și verificare tehnică a ascensoarelor pentru anul 2025, Conform cerintelor reglementate de normativele in vigoare HG nr. 506/2017; NRS 35-03-60:2003; SMEN 81-20:2015; SMEN 81-50:2015 și manualului de utilizare pentru tipurile de deservire lunară, trimestrială, semestrială, anuală și măsurarile electrice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Muschei
Contact phone
+37322250449 +37368722277
Purchase data
Date created
9 Jan 2025, 14:36
Date modified
9 Jan 2025, 14:36
Achizitii.md ID
21339655
CPV
50700000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a instalaţiilor de construcţii
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
9.01.25 14:36
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
9.01.25 14:36
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare
9.01.25 14:36
ds servicii .docx
Bidding Documents
-documentația standard
9.01.25 14:36
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.