Public procurement
21338294
31. Hematologie 5 DIFF (oferte alternative)
1
Enquiry period
with 06.01.2025 14:48
to 23.01.2025 09:30
to 23.01.2025 09:30
13 days left
2
Bidding period
with 23.01.2025 09:30
to 11.02.2025 09:30
to 11.02.2025 09:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
350 000 MDL
Period of clarifications:
6 Jan 2025, 14:48 - 23 Jan 2025, 9:30
Submission of proposals:
23 Jan 2025, 9:30 - 11 Feb 2025, 9:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
31. Hematologie 5 DIFF (oferte alternative)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
6 Jan 2025, 14:41
Date modified
6 Jan 2025, 14:48
Estimated value (without VAT)
350 000 MDL
Achizitii.md ID
21338294
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
20 Feb 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
I. Cerințe pentru sistem analitic: Analizator Hematologic full Automat 5 DIFF cu stative de încărcare și procesare automată a tuburilor (cu K₃EDTA) primare cu sînge integral, pentru următoarele condiții de exploatare: (1) Funcționare non-stop în 24/24 și 7/7. (2) Contract de comodare - pentru 14 luni. (3) Cerințe tehnice pentru analizator automat 5 DIFF: (a) Încărcarea tuburilor primare în stative pe linie automată; (b) Opțional posibilitatea de examinare a lichidelor biologice (LCR, Transudat/Exudat, Sinovial) în baza acelorași reagenți; (c) Aplicațiile softului deschise cu acces de Admin; (d) Soft instalat, funcționabil, vigilent și robust; conectarea aparatului la LIS prin ethernet (preferabil) sau COM-port; (e) Ecran tachscree, tastatură de masă, maus; Scaner de barcoduri pe bordul analizatorului și unu extern; (f) Metoda pentru Hemoglobină: Linearitate ≈ 200 g/L (opțional binevenit un interval și mai mare), Sensibilitate ≈ 1 g/L (opțional binevenit sensibilitatea metodei < 1,0 g/L); (g) Eritrocite. Metoda - optică prin flow-citometrie. Camera pentru Eritrocite: diapazon de numărare ≈ [0,01x10¹²/L ~ 7,00x10¹²/L] (opțional binevenit interval și mai mare); (h) Leucocite. Metoda - optică prin flow-citometrie. Camera pentru Leucocite: diapazon de numărare ≈ [0,01x10⁹/L ~ 300,00x10⁹/L] (opțional binevenit interval și mai mare); (j) Trombocite. Metoda - optică prin flow-citometrie. Camera pentru Trombocite: cu diapazon de numărare ≈ [5x10⁹/L ~ 2500x10⁹/L] (opțional binevenit interval și mai mare); (k) Binevenit minimalizarea interferenței din partea reticulocitelor în proces de numărare a populației leucocitare în probe anemice cu reticulocitoze; (m) Binevenit minimalizarea interferenței din partea fragmentelor de eritroci (în probe eventual hemolitice) în proces de numărare a populației trombocitare. II. Cerințe pentru reagenți, piese consumabile / non-consumabile specifice sistemului analitic de tip închis: (1) Bugetul Ofertei pentru lotul dat obligator să includă următoarele poziții: (a) seturi de reagenți în exces (mai ales pentru Diluenți) luînd în considerare proceduri de spălări frecvente din contul reagenților conform protocolului intern automat de spălări programate individual de producător, de asemeni în «regim de hibernare» și funcționare non-stop în 24/24 și 7/7; (b) material hematologic suficient pentru control de calitate zilnic; (c) soluții consumabile de spălare (în exces) pentru asigurarea recomandărilor pentru mentenanțele zilnice de rutină; (d) seturi pentru mentenanțe «non-generale» periodice (sau frecvente reieșite din necesitatea de funcționare non-stop în 24/24 și 7/7) specifice (tip spot): piese supuse uzurei înalte, sau filtre, sau camere de flow-citometrie (la necesitate în caz de defectare), sau tuburi solitare, sau pompe solitare, sau seringi individuale, sau ace individuale sau oricare alte piese consumabile sau non-consumabile specifice sistemului analitic oferit necesare pentru funcționare non-stop în 24/24 și 7/7, să fie prevăzute și livrate din necesitate tehnică, costul fiind inclus în Bugetul Ofertei pentru lotul dat; (e) Numărul «kiturilor de mentenanță generală»: două (unu kit să se instaleze obligator la mijlocul perioadei de comodare 6-7 luni de lucru la discreția medicului de laborator din cadrul IMSP, cel de al doilea - la discreția inginerului specialist în deservirea tehnică a analizatorului hematologic în baza recomandărilor acestuia). (2) Facturarea și livrarea reagenților să se execute conform împachetărilor de la producător și prețul acestora, dar suplimentar la factură să se anexa aviz de specificare pentru care număr estimativ și relativ de investigații (nr. de teste generale) va fi suficient volumul livrat, luînd în considerare și exceptînd volumurile consumate pentru proceduri frecvente de autospălare înainte și în timpul de «regime de hibernare» în regim de funcționare non-stop în 24/24 și 7/7. (3) Garanție pe toată perioada deținerii analizatorului. III. Cerințe pentru asistență inginerească și asigurarea funționalității aparatului perioada de comodare: (1) Operatorul Economic cîștigător este obligat post-factum să Subcontracteze «Servicii de conectare a echipamentului automat la Med Project» cu Operatorul Economic în domeiul IT deținător de drept la suport tehnic și conectare către serverul bazei de date electronice а IMSP IMU: baza de date «Med Project». Subcontractarea serviciilor de conectare la «Med Project» și costul lor să fi acoperite de Ofertant sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (2) Ре раrсursul termenului de valabilitate а Contractului de comodare, ореrаtоrul есоnоmiс să asigure deservirea și oricare tip de mentenanțe prin mobilizarea și oferirea serviciilor de suport tehnic din partea echipei de ingineri specializați în instalarea și aplicațiile aparatului oferit, costul căror să fie inclus în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale. Costul serviciilor tehnice a inginerilor din partea Operatorului economic, precum și costul oricăror seturi de mentenanțe, costul pieselor necesare pentru asigurarea funcționării non-stop a analizatorului sau pentru repararea defecțiunelor interne survenite în proces de «uzură de rutină» non-stop să fie incluse în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale pe perioada comodării. (3) Timpul de reacționare și imрliсаrеа bioinginerilor sau echipei de ingineri instruiți lа solicitarea de tip «urgent» pentru soluționarea disfuncțiunilor grave а analizatorului în Laboratorul de urgență în Departamentul Clinic de Medicină de Urgențe al IMSP IMU pentru servicii de rераrаție - maxim 3-4 оrе în aceeași zi (1 оră pentru recepționarea apelului și rеасțiоnare, 2 ore реntru mobilizarea inginerului sau echipei, 1 оrа реntru sosire în IMSP IMU). Оmitеrеа sau/și reținеrеа sеrviсiilоr de rераrаțiе de tip «vital» sau altor tipuri de sоluționări de tip «urgent» саrе vor реrturba activitatea Laboratorului pentru asigurarea lucrului asistenței în urgențe medicale, se va penaliza рrin implicarea serviciului juridic al IMSP lMU și acoperirea prejudiciului institutiei реntru timpul de stagnare în condiții de urgențe medicale. (4) IMSP IMU și funcționarii Laboratorului nu poartă răspundere materială pentru oricare tip de defecțiune «internă» a aparatului de biochimie oferit în comodat pe durata Contractului de comodare. Oricare tip de support tehnic din partea echipei de ingineri și piese necesare să fie acoperite în baza garanției sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. IV. Cerințe generale obligatorii: Certificate de Conformitate de la producător. CE. IVD. Cerințe opționale: conform anexei 17, 18 la Ordinul MS 374 din 05.05.2014.
CPV: 33696000-5 - Reagents and contrast media
Quantity: 40000.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
6.anunt de participare 21338294.pdf
6.anunt de participare 21338294.pdf
Bidding Documents
-
6.01.25 14:48
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK