Public procurement
21338294
6.1. Investigații imunologice prin chemiluminiscentă_CLIA_ (oferte alternative p/u Lot.6)
1
Enquiry period
with 06.01.2025 14:48
to 23.01.2025 09:30
to 23.01.2025 09:30
13 days left
2
Bidding period
with 23.01.2025 09:30
to 11.02.2025 09:30
to 11.02.2025 09:30
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
1 069 000 MDL
Period of clarifications:
6 Jan 2025, 14:48 - 23 Jan 2025, 9:30
Submission of proposals:
23 Jan 2025, 9:30 - 11 Feb 2025, 9:30
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
6.1. Investigații imunologice prin chemiluminiscentă_CLIA_ (oferte alternative p/u Lot.6)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
6 Jan 2025, 14:41
Date modified
6 Jan 2025, 14:48
Estimated value (without VAT)
1 069 000 MDL
Achizitii.md ID
21338294
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Contract period
20 Feb 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
6.1.1. HBsAg - condiții obligatorii p/u poz.1-13: Contractare comodată a echipamentului, perioada 2 ani. Cerințe obligatorii p/u OFERTE ALTERNATIVE către Lot deschis 6: I. Cerințe tehnice obligatorii p/u sistem analitic automat: (1) Sistem analitic full atomat, sistem închis, nou, nerecondiționat. Data producerii analizatorului să nu fie mai mic de anul 2023. Oferirea aparatului automat și accesoriilor acestuia - în baza «Contractului de comodare» p/u perioada de 2 ani din data semnării contractului; (2) Productivitatea minim 180 teste/oră. (3) Reîncărcarea reactivilor și a probelor fără a opri analizorul: minim 50 probe simultane și minim 15 cartușe cu teste cu funcție de răcire la bord (2-8°C). (4) Încărcare de 2 seturi de substrat și 2 cutii de cuve de reacție la bord cu încărcare continua pentru lucru neîntrerupt al analizatorului. (5) Utilizarea soluției tampon de spălare gata de utilizare fără diluare manuală sau la bord. Fără folosirea apei ca lichid de sistem sau spălare. (6) Cartușe cu teste cu volum nu mai mult de 50 de teste în cartuș. (8) Unitate de amestecare cu vortex fără atingere. (9) Ассеsоrii obligatorii рentru perioada de comodare а analizatorului automat: UPS, Printer; (10) Capacitatea de conectare la LIS, SIAAMS. II: Cerințe p/u reagenți: (1) Reagenți originali, de la producătorul echipamentului analitic automat oferit în comodat, gata de utilizare. (2) Operatorul economic obligator să aducă specificații de la producător cu privire la număr de investigații executate dintr-un set sau să prezinte certificat propriu-elaborat care declară numărul de teste într-un set. (3) Stabilitatea reactivilor la bordul analizorului până la 56 de zile fără necesitate de calibrare obligatorie. (4) Cititor de соduri de bаrе intern și extern pentru probe și reactive. III. Calibrare și control de calitate intern: (1) Calibratorul și materiale de control sunt gata de utilizare, fără liofilizare manuală, de la producătorul echipamentului oferit în comodat ca și reagenți. (2) Materialele de control pentru executarea cerințelor controlului intern de calitate să fie de la același producător. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea sCD14-ST (Presepsin) - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea HBsAg - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea Anti-HCV - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea fT3 - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea T3 - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea fT4 - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea T4 - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea TSH - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea Anti - TG - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea Anti - TPO - Numărul de seturi în volum suficient. Calibrator și materiale de control (l, H) pentru determinarea PSA - Numărul de seturi în volum suficient. (3) Costul calibratorilor și materialelor de control inclus în bugetul lotului dat. IV. Alte consumabile specifice sistemului analitic oferi în comodat. (1) Costul consumabilelor specifice să fie inclus în bugetul lotului dat. (2) Veselă specifică destinate pentru determinări imunologice să fie estimat în număr de seturi în conformitate cu numărul de investigații subcontractate + 5% de rezervă tehnică. Soluții de spălare de rutină, mentenanțe specifice - numărul de seturi suficient pentru efectuarea mentenanțelor zilnice și spălărilor de rutină. V. Cerințe generale: (1) Certificate de Conformitate/Calitate de la producător pentru reagenți, calibratori, material de control și alte consumabile specifice sistemului analitic oferit comodat; CE; IVD; Declarație sau Certificat de deținere a echipei de ingineri specializați în deservirea tehnică a analizatorului oferit în comodat; (2) Certificat/Certificate de instruire la producător de echipament analitic a cel puțin unui inginer responsabil de instalare și dare în expluatare a echipamentului analitic automat pentru investigații de chimie clinică. (3) Ре раrсursul termenului de valabilitate а Contractului de comodare, ореrаtоrul есоnоmiс să asigure deservirea și oricare tip de mentenanțe prin oferirea serviciilor de suport tehnic din partea echipei de ingineri specializați în instalarea și aplicațiile aparatului oferit, costul căror să fie inclus în bugetul Ofertelor pentru loturi anuale. (4) Costul serviciilor tehnice a inginerilor din partea Operatorului economic, precum și costul oricăror seturi de mentenanțe, costul pieselor necesare pentru asigurarea funcționării non-stop a analizatorului. (5) IMSP IMU nu poartă răspundere materială pentru oricare tip de defecțiune «internă» a analizatorului oferit în comodat pe durata Contractului de comodare. Oricare tip de support tehnic din partea echipei de ingineri și piese necesare să fie acoperite în baza garanției sau incluse în bugetul Ofertei pentru lotul dat. (6) Operatorul Economic cîstigätor prin declarație este obligat post-factum să subcontracteze «Servicii de conectare a echipamentului automat la SIAAMS». Subcontractarea serviciilor de conectare la «SIAAMS» si costul lor sã fie incluse in Bugetul Ofertei pentru lotul dat; VI. Cerințe opționale: conform anexei 17, 18 la Ordinul MS 374 din 05.05.2014. Suma totală a seturilor de reagenți, controalelor și consumabilelor să nu depășească bugetul lotului dat.
CPV: 33696000-5 - Reagents and contrast media
Quantity: 6000.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Quantity: 6000.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
Quantity: 3500.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
Quantity: 2000.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
Quantity: 2000.0
Unit of measurement: Bucata
8)
Title
Quantity: 1500.0
Unit of measurement: Bucata
9)
Title
Quantity: 1500.0
Unit of measurement: Bucata
10)
Title
Quantity: 2000.0
Unit of measurement: Bucata
11)
Title
Quantity: 500.0
Unit of measurement: Bucata
12)
Title
6.1.12. Cuve p/u probe, cuve de reacție, veselă specifică p/u determinări imunologice
CPV: 33696000-5 - Reagents and contrast media
Quantity: 27000.0
Unit of measurement: Bucata
13)
Title
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
6.anunt de participare 21338294.pdf
6.anunt de participare 21338294.pdf
Bidding Documents
-
6.01.25 14:48
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK