Select the type of procedure
Commercial procurement
21336664
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
790 746,46 MDL
Period of clarifications:
3 Jan 2025, 14:36 - 8 Jan 2025, 13:00
Submission of proposals:
8 Jan 2025, 13:00 - 11 Jan 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație capitală și modernizare a infrastructurii tehnice și funcționale a blocului alimentar al IP LT „Onisifor Ghibu”, Orhei, incluzând rețelele electrice exterioare .
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică a fost luată în conformitate cu art. 71 alin.
(1) lit. b) din Legea nr. 131/2015, din următoarele considerente:
1. Realizarea parțială a lucrărilor de demolare de către un terț:
o Investitorul Kaufland a efectuat anterior lucrări de demolare care fac parte din
obiectul specificat în caietul de sarcini al procedurii.
o Acest fapt a generat o neconcordanță între documentația de atribuire și situația de
facto din teren.
(1) lit. b) din Legea nr. 131/2015, din următoarele considerente:
1. Realizarea parțială a lucrărilor de demolare de către un terț:
o Investitorul Kaufland a efectuat anterior lucrări de demolare care fac parte din
obiectul specificat în caietul de sarcini al procedurii.
o Acest fapt a generat o neconcordanță între documentația de atribuire și situația de
facto din teren.
Date of cancellation
6 Jan 2025, 11:11
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3501, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Vasile Lupu 149
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jan 2025, 14:36
Date modified
6 Jan 2025, 11:11
Achizitii.md ID
21336664
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
3 Jan 2025, 17:38
Question's name:
punct 11 din anunt .
Question:
„În ceea ce privește cerința din anunțul de participare PNC 11, privind „Experiența în domeniul construcției, min. 10 ani”, experiența solicitată trebuie să o aibă compania care participă la licitație sau dirigintele de șantier responsabil pentru executarea lucrărilor solicitate?”
Date:
3 Jan 2025, 17:39
Question's name:
punct 11 din anunt
Question:
Această cerință poate reprezenta un obstacol nerezonabil pentru accesul firmelor mai mici sau noi la licitație și ar putea fi considerată abuzivă, dacă nu este justificată de natura lucrărilor sau complexitatea proiectului. Pot fi incluse și alte criterii relevante pentru a reflecta capacitatea de realizare a proiectului. Procedura de achiziție va fi contestată, iar autoritățile competente trebuie să verifice dacă cerințele sunt proporționale și corect formulate. Procesul de achiziție trebuie să fie transparent și accesibil tuturor operatorilor economici.
Date:
4 Jan 2025, 03:22
Question's name:
Experiența în domeniul construcției, min. 10 ani
Question:
De ce nu 100 ani experienta?
Date:
4 Jan 2025, 11:26
Question's name:
Experiența solicitată
Question:
Care este justificarea pentru solicitarea acestei cerințe? 10 ani este un termen absolut nerezonabil, solicităm respectuos modificarea acestui termen.
Date:
4 Jan 2025, 13:56
Question's name:
Experiența 10 ani ?!
Question:
Deja scrieți clar ce firmă trebuia să ia obiectul ca să nu ne mai chinuim cu participantul . Ar trebuie să vie organele competente la dmvs în vizită să vă puie la respect , vom organiza după sărbători .
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK