1
Enquiry period
with 27.12.2024 14:14
to 09.01.2025 11:00
2
Bidding period
with 09.01.2025 11:00
to 20.01.2025 09:00
3
Auction
with 21.01.2025 13:00
to 21.01.2025 13:46
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 069 230 MDL
Period of clarifications: 27 Dec 2024, 14:14 - 9 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals: 9 Jan 2025, 11:00 - 20 Jan 2025, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

”Achiziționarea rechizitelor de birou pentru anul 2025” REPETAT

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Radnev
Contact phone
022-436-334
Purchase data
Date created
27 Dec 2024, 14:14
Date modified
8 Jan 2025, 18:12
Achizitii.md ID
21332365
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
f-3.1-formularul-ofertei.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă .docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
declaratie confirmarea identitatii.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
date generale despre participant.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
duae.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:12
Question's name:
lotul 2 - poz 2.9 - Mapă Din piele artificială culoare neagră pentru foi A4
Question:
ce fel de mapa avet in vedere ? incarcati va rog imaginea
Answer (9 Jan 2025, 10:54):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:16
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare -la comanda Beneficiarului, conform necesității reale
Question:
Ce inseamana - conform necesității reale - cantitatiile pot fi mai mici decit in anunt?
Answer (9 Jan 2025, 10:38):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:28
Question's name:
lotul 3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr
Question:
PVA sau PVP?
Answer (9 Jan 2025, 10:39):
Bună ziua, stimate operator economic. Lot.3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr – PVA.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:31
Question's name:
lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de inalta calitate, pe baza de apa, cu periuta. Volum: 27 ml
Question:
Corectror baza de apa 27 ml - nu se mai produce - se accepta 20 ml ?
Answer (9 Jan 2025, 10:40):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de înaltă calitate, pe bază de apă, cu periuță. Volum: 27 ml.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:36
Question's name:
lotul 3 - poz - 3.64 -Suport orizontal p/u documente din metal
Question:
Suport orizontal p/u docimente din metal sunt: - 1 sectie - 2 sectiii - 3 sectii - 4 sectii de care aveti nevoie ?
Answer (9 Jan 2025, 10:41):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz - 3.64 - Suport orizontal p/u documente din metal: - 3 sectii.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:39
Question's name:
poz 3.68 - plicuri - A6
Question:
plicuri a6 - nu exista - corect c6 - verificati specificatia
Answer (9 Jan 2025, 10:42):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.