1
Enquiry period
with 27.12.2024 14:14
to 09.01.2025 11:00
2
Bidding period
with 09.01.2025 11:00
to 20.01.2025 09:00
3
Auction
with 21.01.2025 13:00
to 21.01.2025 13:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 484 520 MDL
Period of clarifications: 27 Dec 2024, 14:14 - 9 Jan 2025, 11:00
Submission of proposals: 9 Jan 2025, 11:00 - 20 Jan 2025, 9:00
Auction start date: 21 Jan 2025, 13:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Pentru tehnică de birou Format A4, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Radnev
Contact phone
022-436-334
Purchase data
Date created
27 Dec 2024, 14:07
Date modified
8 Jan 2025, 18:12
Estimated value (without VAT)
484 520 MDL
The minimum downward of the price
4 845,20 MDL
Achizitii.md ID
21332365
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Contract period
5 Feb 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Pentru tehnică de birou Format A4, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 7526.0
Unit of measurement: Complet
2)
Title
Pentru tehnică de birou Format A3, 80 g/m2 Pachet a câte 500 foi CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 124.0
Unit of measurement: Complet
3)
Title
Hârtie autocopiantă, culoare albastră (100 foi) CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 38.0
Unit of measurement: Complet
4)
Title
90x90x90 Pachet 1000 foi CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 643.0
Unit of measurement: Complet
5)
Title
Cu adeziv 76x76, diferite culori Pachet 100 foi CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 416.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
f-3.1-formularul-ofertei.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.9 garanția pentru ofertă .docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.23 specificatii de preț.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
declaratie confirmarea identitatii.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
anexa nr.22 specificatii tehnice.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
date generale despre participant.docx
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14
duae.doc
Bidding Documents
-
27.12.24 14:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 371 591,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 400 154,30 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:12
Question's name:
lotul 2 - poz 2.9 - Mapă Din piele artificială culoare neagră pentru foi A4
Question:
ce fel de mapa avet in vedere ? incarcati va rog imaginea
Answer (9 Jan 2025, 10:54):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:16
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare -la comanda Beneficiarului, conform necesității reale
Question:
Ce inseamana - conform necesității reale - cantitatiile pot fi mai mici decit in anunt?
Answer (9 Jan 2025, 10:38):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:28
Question's name:
lotul 3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr
Question:
PVA sau PVP?
Answer (9 Jan 2025, 10:39):
Bună ziua, stimate operator economic. Lot.3 - poz 3.50 - Adeziv-creion, pentru hârtie, carton, fotografii 21-22 gr – PVA.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:31
Question's name:
lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de inalta calitate, pe baza de apa, cu periuta. Volum: 27 ml
Question:
Corectror baza de apa 27 ml - nu se mai produce - se accepta 20 ml ?
Answer (9 Jan 2025, 10:40):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz 3.52 - Corector Fabricat din materie prima de înaltă calitate, pe bază de apă, cu periuță. Volum: 27 ml.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:36
Question's name:
lotul 3 - poz - 3.64 -Suport orizontal p/u documente din metal
Question:
Suport orizontal p/u docimente din metal sunt: - 1 sectie - 2 sectiii - 3 sectii - 4 sectii de care aveti nevoie ?
Answer (9 Jan 2025, 10:41):
Bună ziua, stimate operator economic. Lotul 3 - poz - 3.64 - Suport orizontal p/u documente din metal: - 3 sectii.
Hârtie de birou Hârtie
Date:
8 Jan 2025, 18:39
Question's name:
poz 3.68 - plicuri - A6
Question:
plicuri a6 - nu exista - corect c6 - verificati specificatia
Answer (9 Jan 2025, 10:42):
Bună ziua, stimate operator economic. Entitatea contractantă solicită să vă conformați cerințelor solicitate în documentația de atribuire.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications