Select the type of procedure
Commercial procurement
21321958
1
Enquiry period
with
10.12.2024 15:25
to 13.12.2024 09:00
to 13.12.2024 09:00
2
Bidding period
with
13.12.2024 09:00
to 18.12.2024 09:00
to 18.12.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
46 221 MDL
Period of clarifications:
10 Dec 2024, 15:25 - 13 Dec 2024, 9:00
Submission of proposals:
13 Dec 2024, 9:00 - 18 Dec 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
10 Dec 2024, 15:25
Date modified
10 Dec 2024, 19:53
Achizitii.md ID
21321958
MTender ID
CPV
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrărilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
10 Dec 2024, 19:53
Question's name:
Caetu de sarcini
Question:
Prezenta zilnica pentru monotorizarea obiectului e obligatoriu
Answer (12 Dec 2024, 10:25):
Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile.
Date:
10 Dec 2024, 20:35
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Termenul de executie a lucrarilor de reparatie propuse de antreprenor ?
Answer (12 Dec 2024, 10:26):
Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile
Date:
10 Dec 2024, 20:52
Question's name:
anunt de participare
Question:
Din 30,01,2025 intra in vigoare modificare in legea 721 art.180 Diriginti de santier si in art.187 responsabilii tehnici. Din 31,01,2025 - dirigintele de santier va indeplini responsabilitatile responsabilului tehnic adica va reprezenta Beneficiarul iar Responsabilul Tehnic va reprezenta Antreprenorul. Cum va fi semnat contractul cu responsabilul tehnic acum cu prevederile care vor intra in vigoare din 31,01,2025.( Cum va fi indeplinita cartea tehnica semnata de aceias persoana ca responsabil tehnic si ulterioar ca diriginte de santier). Multumesc.
Answer (12 Dec 2024, 10:31):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Odată cu intrarea în vigoare a noilor prevederi legislative vor fi operate modificările de rigoare. Toate actele vor fi vizate/semnate de către persoana care va reprezenta instituția conform contractului de prestare a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare.
1.Servicii de supraveghere tehnică a lucrărilor: Replanificarea subsolului IMSP IMU str. Toma Ciorba, 1, mun. Chisinau
Date:
10 Dec 2024, 22:28
Question's name:
Clarificare
Question:
Bună ziua stimată autoritate contractantă, doriți prezența zilnică a responsabilului tehnic pe parcursul a 12 luni consecutive pentru prețul indicat în anunț, respectiv mizer, solicităm respectuos să modificați cerința dată deoarece contravine obligațiilor responsabilului tehnic din legea 721 și a CUC care intră în vigoare la 25.01.2025. Totodată considerăm acest punct un instrument de manipulare a autorității contractante în cazul în care nu va cistiga persoana care va convine Dvs. Prin urmare în cazul în care nu veți exclude acest punct și nu vă veți conforma legislației ne rezervăm dreptul de a ne adresa în instanța cuvenită!!! Mulțumim frumos de înțelegere și sperăm la o înțelegere reciprocă
Answer (12 Dec 2024, 10:36):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor.Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Persoana responsabilă de prestarea serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare trebuie să efectueze zilnic monitorizarea și controlul conformității lucrărilor incepând cu 02.01.2025. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Date:
11 Dec 2024, 14:02
Question's name:
Clarificare
Question:
Majorați vă rog termenul pentru clarificări și justificați vă rog prin lege prezența zilnică la obiect, care după lege este executată de dirigintele de șantier dar nu responsabil tehnic
Mulțumesc de înțelegere
Answer (12 Dec 2024, 10:40):
Procedura de achiziție a serviciilor de supraveghere tehnică a lucrărilor de replanificare este inițiată și derulată conform legislației în vigoare la moment din domeniul construcțiilor. Prezența zilnică este o cerință a autorității contractante pentru a monitoriza eficient procesul de executare a lucrărilor de replanificare. Termenul maxim de executare a lucrarilor de replanificare este de 90 zile. Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK