1
Enquiry period
with 06.12.2024 14:59
to 17.12.2024 11:00
2
Bidding period
with 17.12.2024 11:00
to 27.12.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 482 682,70 MDL
Period of clarifications: 6 Dec 2024, 14:59 - 17 Dec 2024, 11:00
Submission of proposals: 17 Dec 2024, 11:00 - 27 Dec 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Stefanita
Contact phone
069276601
Purchase data
Date created
6 Dec 2024, 14:56
Date modified
10 Dec 2024, 13:38
Estimated value (without VAT)
2 482 682,70 MDL
Achizitii.md ID
21320611
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ginta Latină nr.9
Contract period
9 Jan 2025 14:58 - 30 Dec 2025 14:58
List of positions
1)
Title
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_.doc
Bidding Documents
-
6.12.24 14:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
6.12.24 14:59
declaratie_ro (1).doc
Bidding Documents
-
6.12.24 14:59
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IMAP Adolescenta-RC

Normalized price: 2 482 682,70 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Servicii de alimentare a elevilor din IPLT ,,Ginta Latnă” perioada 09.01.2025-24.12.2025
Date:
10 Dec 2024, 13:38
Question's name:
Pretul ofertei pentru servicii
Question:
Buna ziua, conform carui criteriu pentru „Contractele de achiziţii publice de servicii” se aplică ponderea de 20 %: Clarificari: Pret dejun+prinz din pct.8, 21 și 22 din Anuntul de Participare
Answer (16 Dec 2024, 11:02):
Pentru pct.8 și 21 - Conform normelor financiare prognozate pentru alimentarea unui copil/elev/zi din instituțiile de învățământ preșcolar, special, primar și secundar pe anul 2025 elevii grupelor cu program prelungit (20 la sută din numărul total de elevi ai grupelor cu program prelungit) în cazul nostru copii care fregventează grupele cu program prelungit este egal cu 375 și 20% din ei costituie 75 elevi care se vor alimenta gratuit în anul 2025. Acești 75 elevi se vor alimenta gratis la dejun+ prînz, 171 zile în an cu 34,50 lei/zi. pct. 22 din anunțul de participare - oferta se va prezenta în valuta națională - lei moldovenești.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications