Select the type of procedure
Commercial procurement
21320399
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
292 162,59 MDL
Period of clarifications:
6 Dec 2024, 11:13 - 8 Dec 2024, 13:13
Submission of proposals:
8 Dec 2024, 13:13 - 11 Dec 2024, 13:13
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Achiziționarea lucrărilor de amenajare a sistemului de supraveghere video și AEE a sistemului de supraveghere video proiectare și electricitate din Aleea Școlarilor de jos
Information about the cancellation
The reason of cancellation
grupul de lucru pentru achiziții al Preturii sectorului Ciocana Vă informează, că în rezultatul evaluării ofertelor prezentate la Licitația Deschisă privind achiziționarea Achiziționarea lucrărilor de amenajare a sistemului de supraveghere video și AEE a sistemului de supraveghere video proiectare și electricitate din Aleea Școlarilor de jos, nr. ocds-b3wdp1-MD-1733476169442 din 06.12.2024, decizia de atribuire a contractului, Nr. 06/03 din 06.03.2025 vă comunică următoarele:
Procedura de achiziție de valoare mică privind achiziționarea sistemului video, a fost inițiată în anul 2024. Decizia de anulare survine ca urmare a faptului că, până în prezent, în anul 2025, Bugetul anual nu a fost încă aprobat, ceea ce face imposibilă continuarea acestei proceduri.
Procedura de achiziție de valoare mică privind achiziționarea sistemului video, a fost inițiată în anul 2024. Decizia de anulare survine ca urmare a faptului că, până în prezent, în anul 2025, Bugetul anual nu a fost încă aprobat, ceea ce face imposibilă continuarea acestei proceduri.
Date of cancellation
19 Mar 2025, 10:32
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Mircea cel Batrin 4/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Dec 2024, 11:13
Date modified
19 Mar 2025, 10:32
Achizitii.md ID
21320399
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Achiziționarea lucrărilor de amenajare a sistemului de supraveghere video
Budget: 146635.09 MDL
Cancelled
Date:
6 Dec 2024, 14:26
Question's name:
Clarificare
Question:
Buna ziua, se accepta doar acest tip de camera IP камера Uniview IPC2124LB-AF28K-DL?
Answer (6 Dec 2024, 14:46):
Bună ziua da
Date:
6 Dec 2024, 15:55
Question's name:
Solicitare modificare caiet de sarcini
Question:
Stimate autoritate contractantă, Prin prezenta, doresc să vă aduc la cunoștință o problemă legată de conformitatea denumirea exacta a produselor incluse în caietul de sarcini aferent procedurii de achiziții publice în curs. Conform articolului 37, alin. 6 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice, specificațiile tehnice nu trebuie să facă referință la o anumită marcă comercială, produs, origine sau producător specific, decât în cazul în care nu există o modalitate suficient de precisă de expunere a cerințelor și trebuie să includă termenul „sau echivalentul”. Totuși, am observat că documentația specifică produsele:IP камера Uniview IPC2124LB-AF28K-DL, 4MP, 2.8mm, IR30m, White Light 30m, Mic,mSD, PoE, IP67 ;MicroSD Card 64GB Uniview TF-64G-T-IN ;Comutator PoE Ruijie Reyee RG-ES210GS-P, 8xPoE, 2xUpLink, 1xSFP (combo), max. 120W, Cloud Managed .Rugam sa includeti specificatii , care sa nu limiteze participarea mai multor operatori economici
Answer (7 Dec 2024, 13:13):
Puteți folosi și echipament similar
Achiziționarea lucrărilor de amenajare a sistemului de supraveghere video
Date:
6 Dec 2024, 20:00
Question's name:
Supraveghere video
Question:
Se poate utiliza echipament de la un alt producător, care are parametri și funcționalități similare?
Answer (7 Dec 2024, 13:13):
Pot și folosite și alte echipamente decit cel introdus în caietul de sarcini
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK