1
Enquiry period
with 03.12.2024 17:18
to 13.12.2024 08:00
1 day left
2
Bidding period
with 13.12.2024 08:00
to 23.12.2024 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 2 700 000 MDL
Period of clarifications: 3 Dec 2024, 17:18 - 13 Dec 2024, 8:00
Submission of proposals: 13 Dec 2024, 8:00 - 23 Dec 2024, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Servicii de pază fizică pentru 12 luni a anului 2025, 5 sedii si 8 posturi, conform cerintelor tehnice

1.Organizarea și asigurarea pazei fizice a bunurilor materiale ale autorității contractante;
2. Asigurarea regimului de trecere cu permis;
3. Controlul bunurilor primite și/sau expediate pe teritoriul și de pe teritoriul obiectivului păzit;
4. Instalarea si deservirea butonului de alarmă în regim non-stop. Sosirea grupei operative In decurs de 3-5 min. în cazul declansării sistemului de semnalizare.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Cerga
Contact phone
022-551-406
Purchase data
Date created
3 Dec 2024, 17:18
Date modified
4 Dec 2024, 9:47
Achizitii.md ID
21319279
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
-
3.12.24 17:18
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
-
3.12.24 17:18
duae (1).docx
Bidding Documents
-
3.12.24 17:18
aparticiparepaza.pdf aparticiparepaza.pdf
Bidding Documents
-
4.12.24 09:47
anunt de parcipare(paza2025).docx
Bidding Documents
-
4.12.24 09:47
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.