Status Cancelled
Estimated value without VAT 2 440 220,78 MDL
Period of clarifications: 29 Nov 2024, 17:06 - 12 Dec 2024, 3:00
Submission of proposals: 12 Dec 2024, 3:00 - 3 Jan 2025, 3:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Reabilitarea acoperisului Casei de Cultura din satul Oxentea raionul Dubasari

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Procedura se anuleaza din cauza ca sa bifat licitatie electronica ,care nu coincide cu documentatia.
Date of cancellation
5 Dec 2024, 11:53
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4578, MOLDOVA, Dubăsari, s.Oxentea, S.Oxentea R.Dubasari
Web site
---
The contact person
Full name
Portarescu Rodica
Contact phone
024856786
Purchase data
Date created
29 Nov 2024, 17:06
Date modified
5 Dec 2024, 11:54
Achizitii.md ID
21318128
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
29 Nov 2024, 18:30
Question's name:
Tipul de procedura
Question:
Buna ziua! Stimate AC, nu publicati procedura de licitatie la ciocan deoarece nu este un bun, ulterior va ve-ti ciocni cu problema ealuarii a devizelor ajustate de agentii economici in cadrul procedurii in raport cu ofertele propuse initial. Recomand anularea procedurii si incarcarea in mod repetat cu bifarea oferta finala.
Answer (2 Dec 2024, 14:06):
Buna ziua a fost redactata perioada de depunere a ofertelor
Date:
1 Dec 2024, 16:07
Question's name:
Tipul procedurii
Question:
Buna ziua. Schimbati tipul procedurii intro runda.. aici sunt lucrari se constructii care se formeaza din o multime de resurse.. ce fel de 3 runde?!?? AC Sa nu uitati sa incarcati toate devizele micsorate pe platforma ca sa putem verificare veridicitatea preturilor care vor fi micsorate.. sa putem contesta fiecare pret care o sa fie scazut in aceste 3 runde.. vreti ieftin ….noi o sa va propunem cele mai ieftine variante… O zi buna
Answer (2 Dec 2024, 14:06):
Buna ziua a fost redactata perioada de depunere a ofertelor
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.