Public procurement
21314090
Hrișcă (pînă la 1,00 kg)
1
Enquiry period
with 21.11.2024 14:03
to 01.12.2024 14:30
to 01.12.2024 14:30
6 days left
2
Bidding period
with 01.12.2024 14:30
to 11.12.2024 14:30
to 11.12.2024 14:30
3
Auction
12.12.2024 08:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
22 500 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 14:03 - 1 Dec 2024, 14:30
Submission of proposals:
1 Dec 2024, 14:30 - 11 Dec 2024, 14:30
Auction start date:
12 Dec 2024, 8:55
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Hrișcă sub formă de boabe întregi de calitatea I
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017; Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.724/2024 și HG nr.867/2023, GOST 5550-74.
Ambalaj: până la 1,00 kg.
Termen de valabilitate: minim 16 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017; Legea nr.306/2018, Legea nr.231/2010, HG nr.724/2024 și HG nr.867/2023, GOST 5550-74.
Ambalaj: până la 1,00 kg.
Termen de valabilitate: minim 16 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentare a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 13:39
Date modified
21 Nov 2024, 14:03
Estimated value (without VAT)
22 500 MDL
The minimum downward of the price
225 MDL
Achizitii.md ID
21314090
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
20 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 1500.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.24 14:03
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
21.11.24 14:03
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK