Public procurement
21314067
Biscuiți crackers sărați
1
Enquiry period
with 21.11.2024 13:22
to 01.12.2024 14:00
to 01.12.2024 14:00
9 days left
2
Bidding period
with 01.12.2024 14:00
to 11.12.2024 14:00
to 11.12.2024 14:00
3
Auction
12.12.2024 14:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
700 000 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 13:22 - 1 Dec 2024, 14:00
Submission of proposals:
1 Dec 2024, 14:00 - 11 Dec 2024, 14:00
Auction start date:
12 Dec 2024, 14:09
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Biscuiți crackers sărați din făină de grâu de calitate superioară - ambalați a câte 95 g. în atmosferă protectoare
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017 și HG nr.724/2024 și HG221/2009
Umiditatea maximă - 10%
Condiţii de calitate:
Suprafața: netedă, fără incluziuni sau fărâmituri, presată cu sare;
Culoarea: galben – cafeniu deschis uniform;
Gust și miros: caracteristic produsului, fără gust și miros străin.
Ambalajul de transportare/ manipulare: cutii de carton până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 10 luni din data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda* cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – iunie, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017 și HG nr.724/2024 și HG221/2009
Umiditatea maximă - 10%
Condiţii de calitate:
Suprafața: netedă, fără incluziuni sau fărâmituri, presată cu sare;
Culoarea: galben – cafeniu deschis uniform;
Gust și miros: caracteristic produsului, fără gust și miros străin.
Ambalajul de transportare/ manipulare: cutii de carton până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim de 10 luni din data livrării.
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda* cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada ianuarie – iunie, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 13:12
Date modified
21 Nov 2024, 13:22
Estimated value (without VAT)
700 000 MDL
The minimum downward of the price
2 800 MDL
Achizitii.md ID
21314067
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
23 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 12000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
21.11.24 13:22
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.24 13:22
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK