Public procurement
21314067
Prune uscate
1
Enquiry period
with 21.11.2024 13:22
to 01.12.2024 14:00
to 01.12.2024 14:00
2
Bidding period
with 01.12.2024 14:00
to 11.12.2024 14:00
to 11.12.2024 14:00
3
Auction
with 12.12.2024 12:18
to 12.12.2024 12:28
to 12.12.2024 12:28
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
346 667 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 13:22 - 1 Dec 2024, 14:00
Submission of proposals:
1 Dec 2024, 14:00 - 11 Dec 2024, 14:00
Auction start date:
12 Dec 2024, 12:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Prune deshidratate întregi
Conform reglementărilor tehnice: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.221/2009 și HG nr.724/2024.
Conform reglementărilor tehnice: HG nr.1523/2007
Umiditatea maximă - 23%
Ambalaj: până la 20 kg. (ambalate cu material utilizat ca ambalaj ca să permită depozitarea în stivă și transportarea în siguranță, după caz).
Termenul de valabilitate al produsului: minim 7 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iulie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform reglementărilor tehnice: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea nr.231/2010, HG nr.221/2009 și HG nr.724/2024.
Conform reglementărilor tehnice: HG nr.1523/2007
Umiditatea maximă - 23%
Ambalaj: până la 20 kg. (ambalate cu material utilizat ca ambalaj ca să permită depozitarea în stivă și transportarea în siguranță, după caz).
Termenul de valabilitate al produsului: minim 7 luni din data livrării.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 600,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iulie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 13:12
Date modified
21 Nov 2024, 13:22
Estimated value (without VAT)
346 667 MDL
The minimum downward of the price
1 386,67 MDL
Achizitii.md ID
21314067
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
23 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 8000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
21.11.24 13:22
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
21.11.24 13:22
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Delmix Prim SRL
Normalized price:
335 999 MDL
Status:
In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
declaratia privind valabilitatea ofertei (5).semnat (1).pdf
declaratia privind valabilitatea ofertei (5).semnat (1).pdf
ID: 024eaa30-5196-4b43-94bb-8df5036c049b
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
cerere de participare (2).semnat (2).pdf
cerere de participare (2).semnat (2).pdf
ID: 18dfcf36-c774-4432-bb4a-c964515d68f8
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
specificatii pret (3).semnat.pdf
specificatii pret (3).semnat.pdf
ID: 6a21da3c-b392-456a-bd76-09fff850e929
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
specificaţii tehnice (4).semnat.pdf
specificaţii tehnice (4).semnat.pdf
ID: 8e443329-8235-4b04-86a2-c35e86f1e8f4
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
formularul ofertei f3.1. (1).semnat (2).pdf
formularul ofertei f3.1. (1).semnat (2).pdf
ID: 9cfac3c7-92d5-4f33-bb2e-a5b800d3230a
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
anexa 57044142[signed].semnat.signed.pdf
anexa 57044142[signed].semnat.signed.pdf
ID: ee291bca-bd20-4a3f-b626-4d4cf157a63e
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
10.12.24 17:13
Opening date:
12.12.24 14:44
2
Participant(s) name(s):
DAMMAG GRUP
Normalized price:
336 000 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
Eligibility documents
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
Eligibility documents
MSIGN
Date of download:
6.12.24 16:10
Opening date:
12.12.24 14:28
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK