Select the type of procedure
21313858
1
Enquiry period
with
21.11.2024 09:36
to 30.11.2024 10:00
to 30.11.2024 10:00
6 days left
2
Bidding period
with
30.11.2024 10:00
to 12.12.2024 10:00
to 12.12.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
8 237 270 MDL
Period of clarifications:
21 Nov 2024, 9:36 - 30 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals:
30 Nov 2024, 10:00 - 12 Dec 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reabilitare a aducțiunilor D-500 mm cu modificarea traseului de la stația de tratare a apei până la str. Alexandru cel Bun din mun. Ungheni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, Nationala nr.7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Nov 2024, 9:09
Date modified
21 Nov 2024, 15:01
Achizitii.md ID
21313858
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
OLC_Proiect_apeduct_str.Oranjeriei
Bidding Documents
Organizarea lucrărilor de execuție
21.11.24 09:36
Date:
21 Nov 2024, 12:50
Question's name:
Anunt
Question:
HG 638 in pct 155. Prevede: Autoritatea contractantă eliberează/restituie garanția de bună execuție a contractului în termen de 15 zile de la data semnării procesului-verbal la terminarea lucrărilor. În anunț indicații ca garanţia va fi restituita la semnarea PV de recepție finala, deci se impune o prevedere necomforma care contravine și cu documentaţia standard. Solicitam corectarea anunțului
Answer (21 Nov 2024, 15:04):
Bună ziua, anunțul modificat a fost încărcat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK