1
Enquiry period
with 20.11.2024 11:20
to 03.12.2024 11:00
2
Bidding period
with 03.12.2024 11:00
to 16.12.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 000 000 MDL
Period of clarifications: 20 Nov 2024, 11:20 - 3 Dec 2024, 11:00
Submission of proposals: 3 Dec 2024, 11:00 - 16 Dec 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Activitatea de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției se va asigura de către Prestator prin dispeceratele proprii de monitorizare avizate conform legii. 2. Prin asigurarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției se înțelege; - realizarea conexiunii sistemului de alarmare aflat in obiectiv cu un dispecerat de monitorizare care asigura recepționarea semnalelor furnizate de centrala de alarma a sistemului local si interogarea stării sistemului local .- verificarea periodica a conexiunii cu obiectivul; - preluarea cu operativitate a semnalelor recepționate de către operatorii stației de dispecerizare si verificarea veridicității alarmei prin dirijarea la fata locului a echipajului de intervenție sau prin verificarea tehnica de la distanta;- sesizarea autorităților competente in funcție de situație, când s-a stabilit ca autorii au săvârșit fapte contravenționale sau penale; - asigurarea mentenanței periodice a sistemului de alarma a sistemului de transmitere a alarmei si a centrului de monitorizare; - asigurarea intervenției tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice. 3. Prin dispeceratul propriu al ofertantului trebuie sa se asigure monitorizarea sistemelor de alarma 24/24, 7 zile pe săptămâna. In funcționare, dispeceratele de monitorizare asigura preluarea directa a semnalelor de la sistemele conectate, verificarea si alertarea echipajelor de intervenție, astfel încât sa fie asigurata intervenția rapida ( durata de timp de la preluarea semnalului si deplasarea echipei de intervenție sa fie minima).4. Reacționarea la semnalul butonului de alarma, deservirea tehnica a sistemului de semnalizare amplasat la obiectivul situat pe adresa : mun. Chișinău, str. Caragiale 1, Caragiale 2, I. Creanga 24, P. Movila 6.5. Pentru testarea serviciilor de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției si intervenția in caz de nevoie Prestatorul trebuie sa îndeplinească următoarele condiții: - sa retina sau sa dea dovada prin subcontractare ca au acest la o stație de dispecerat necesara recepționarii semnalelor de la sistemele amplasate la adresele mun. Chișinău, str. Caragiale 1, Caragiale 2, I. Creanga 24, P. Movila 6; - sa fie echipați in conformitate cu prevederile legate pentru activitatea de monitorizarea si intervenție; - sa aibă personal angajat si instruit pentru asigurarea serviciului permanent; - sa dețină echipamentele de comunicație si canal de date tip voce cu echipajele mobile de intervenție; - sa dețină autoturisme si sa aibă agenți de intervenție paza si ordine pentru verificarea alarmelor si intervenția la evenimente; - sa dețină tehnica necesara pentru înregistrarea convorbirilor operatorilor dispecerat cu echipajele beneficiarului si autoritățile competente.6. Prestatorul va asigura serviciile de monitorizare si beneficiarul au obligația de a lua masuri pentru preîntâmpinarea următoarelor situații; - sesizarea in mod eronat a autorităților pentru intervenție la obiectivele monitorizate; - nesesizarea efracției sau stării de pericol, ori sesizarea tardiva, din motive imputabile ofertantului sau beneficiarului; - declanșarea de alarme false repetate datorata neasigurării condițiilor si exploatare si mentenanța corespunzătoare a sistemelor de alarma.7. Obiectivele si posturile de supraveghere aferente, pentru care a fost întocmit prezenta invitație la concurs, este situat pe teritoriul administrativ al mun. Chișinău. Zonele pentru care este necesara asigurarea supravegherii; sediile in IMSP AMT Buiucani, împrejurimii, curte, parcare pentru autoturisme in fata clădirii sediului. Post de supraveghere si control acces permanent; 24ore/zi inclusiv sâmbătă, duminica si sărbătorile legale; Gardianul care asigura controlul si accesul persoanelor,care intra si ies,in edificiu si din edificiu, un gardianul care asigura controlul si accesul persoanelor care intra si eși in edificiu si din edificiu. 8. Obligația prestatorului; in conformitate cu prevederile. 283 din 04.07.2003, privind activitatea particulara de detectiv si de paza, prestatorul se obliga; - sa respecte îndatoririle cei revin, fiind direct răspunzător pentru supravegherea si integritatea obiectivului, bunurilor si valorilor încredințate. Sa pună la dispoziție beneficiarului pe toata durata derulării contractului de achiziție publica, numărul de agenți necesar pentru derularea continua si impune condiții activității in edificiu. Sa organizeze, sa conducă, sa controleze si sa garanteze activitatea de supraveghere, precum si modul de presetare a serviciului de către personalul propriu. Sa asigure echipamentul de lucru si dotarea tehnica a agențiilor conform normelor sale interne si legislației in vigoare si anume: - uniforme si echipamente de protecție cu însemne specifice; - bastoane de autoapărare;- mijloace de legătură intre post dispeceratul prestatorului si responsabilul de derulare a contractului din partea beneficiarului; - sa prezinte autorității necesare desfășurării activității conform legilor in vigoare; sa garanteze păstrarea secretului profesional privind la datele legale de activitatea beneficiarului; - sa întocmească si sa transmită spre aprobare planurile de paza; - sa respecte următoarele reguli in timpul executării serviciului; - sa cunoască locurile si punctele vulnerabile din perimetrul edificiului, pentru a preveni producerea oricărei fapte de natura sa aducă prejudicii unității beneficiarului si valorile primite in supraveghere si sa asigure integritate acestora; - sa permită accesul in edificiu numai in conformitate cu reglementările legale si cu ordinele interne, sa efectueze controlul la intrarea si la ieșirea din incinta edificiului a persoanelor mijloacelor de transport, materialelor, documentelor si altor bunuri; - sa nu permită accesul in edificiu supravegheat persoanelor aflate in stare de ebrietate sau sub acțiunea substanțelor psihotrope; sa oprească si sa legitimeze persoanele despre care exista date sau indice ca au săvârșit infracțiuni sau alte fapte ilicite in edificiul supravegheat, cele care încalcă normele interne stabilite prin regulamente proprii, iar in cazul infracțiunilor flagrante sa oprească sa preia politiei pe făptuitori, bunurile sau valorile care fac obiectul infracțiunii sau altor fapte elucidă, luând masuri pentru conservarea ari supravegherea lor, întocmind tot odată un proces verbal despre luare acestor masuri; - sa aducă la cunoștința, de îndată, conducerii autorității contractante si pe șeful ierarhii despre producerea fiecărui eveniment in timpul prestării serviciului și despre masurile întreprinse; - in caz de avarii produse la instalații conducte, la rețelele electrice sau telefonice si in orice alte împrejurări, care sunt de natura sa producă pagube, sa aducă de îndată la cunoștința celor in drept asemenea evenimente si sa ia primele masuri imediat după constatare; - in caz de incendii sa ia imediat masuri de localizare si de salvare a persoanelor a bunurilor si a valorilor in caz de calamitați; - sa sesizeze politia in legătură cu orice fapta de natura a prejudicia patrimoniul beneficiarului si sa dea concursul pentru îndeplinirea misiunilor ce ii revin politiei pentru prinderea infractorilor; - sa poarte uniforma si însemnele distinctive conform regulamentului intern al prestatorului; - sa nu se prezinte la serviciu sub influenta substanțelor psihotrope, si sa nu consume astfel de substanțe in timpul prestării serviciului, sa nu absenteze fără motive temeinice si sa nu părăsească postul de paza pana la înlocuirea cu alt agent, sa fie respectoși in raporturile de serviciu. 9. Garanții: - prestatorul răspunde pentru orice paguba pe care o produce ca urmare a prestării necorespunzătoare a serviciului, evaluarea pagubelor se va face de către prestator si autoritatea contractanta prin reprezentanții săi legali. Daca prestatorul nu se prezintă in termen de o ora de la solicitare , prin persoana de competenta, de reprezentarea acesteia, evaluarea se va face de către beneficiar , iar prestatorul va accepta aceasta evaluare; - consecințele si daunele produse din nerespectarea consemnului postului vor fi integral reținute in sarcina prestatorului. 10.Cerințe de capacitate tehnica si profesionala impuse Prestatorului; - dotarea personalului de supraveghere cu mijloace de comunicare ( stație radio, de emisie, recepție sau telefon mobil); - dotarea prestatorului cu mașina de intervenție rapida permanent; timp de intervenție cat mai scurt in cazul producerii unui eveniment deplasarea la obiect in timp de 3-5 min; - condițiile de calitate, mediu, de sănătate si securitate; - prestatorul va respecta normele specifice privind securitatea si sănătate in munca, in conformitate cu prevederile codului muncii RM; - perioada de servicii de monitorizare a sistemelor de alarma împotriva efracției, supravegherea edificiilor a 4 obiective a IMSP AMT Buiucani de pe data de 01.01.2025 pana pe data 31.12.2025 (12 luni).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Stoicev
Contact phone
+37369895255
Purchase data
Date created
Date modified
20 Nov 2024, 11:20
Estimated value (without VAT)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21313417
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Contract period
31 Dec 2024 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
,,Servicii de pază și monitorizare a sistemelor de alarmă pentru anul 2025,, REPETAT CPV: 79700000-1 - Investigation and security services
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini
Technical Specifications
Caietul de sarcini
20.11.24 11:20
anexa22-23
Technical Specifications
specificatii tehnice si de pret
20.11.24 11:20
duae_ro_0
Technical Specifications
DUAE
20.11.24 11:20
Contract
Technical Specifications
contract model
20.11.24 11:20
anunt de participare REPETAT
Technical Specifications
anunt de participare
20.11.24 11:20
anexele la documentatie
Technical Specifications
documentele pentru oferta
20.11.24 11:20

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IS SERVICII PAZA A MAI

Normalized price: 2 405 154 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications