Public procurement
21313051
Brînză maturată
1
Enquiry period
with 19.11.2024 15:13
to 29.11.2024 16:00
to 29.11.2024 16:00
8 days left
2
Bidding period
with 29.11.2024 16:00
to 19.12.2024 16:30
to 19.12.2024 16:30
3
Auction
20.12.2024 13:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
350 000 MDL
Period of clarifications:
19 Nov 2024, 15:13 - 29 Nov 2024, 16:00
Submission of proposals:
29 Nov 2024, 16:00 - 19 Dec 2024, 16:30
Auction start date:
20 Dec 2024, 13:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Brânză maturată cu pastă semitare, cu conținutul de grăsime raportat la substanța uscată de minim 45%
Conform cerințelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.221/2009, HG nr.435/2010, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.158/2019 (anexa nr.5)
Ambalaj: până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim 40 zile de la data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Conform cerințelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.221/2009, HG nr.435/2010, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023 și HG nr.158/2019 (anexa nr.5)
Ambalaj: până la 5 kg.
Termen de valabilitate: minim 40 zile de la data livrării.
Condiţii de livrare:
- la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar a AN (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 15:00
Date modified
19 Nov 2024, 15:13
Estimated value (without VAT)
350 000 MDL
The minimum downward of the price
1 400 MDL
Achizitii.md ID
21313051
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
13 Jan 2025 15:06 - 30 Dec 2025 15:10
List of positions
1)
Title
Quantity: 3500.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.11.24 15:13
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
19.11.24 15:13
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK