Public procurement
21313031
Ouă de găină
1
Enquiry period
with 19.11.2024 14:50
to 24.11.2024 15:30
to 24.11.2024 15:30
1 day left
2
Bidding period
with 24.11.2024 15:30
to 27.11.2024 15:30
to 27.11.2024 15:30
3
Auction
28.11.2024 14:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
742 500 MDL
Period of clarifications:
19 Nov 2024, 14:50 - 24 Nov 2024, 15:30
Submission of proposals:
24 Nov 2024, 15:30 - 27 Nov 2024, 15:30
Auction start date:
28 Nov 2024, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Ouă de găină pentru consum uman, categoria „A”, categoria de greutate: „M”
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, HG nr.1208/2008, HG nr.221/2009, HG nr.724/2024 HG nr.867/2023 și HG nr.435/2010.
Condiţii tehnice de calitate:
- ouăle trebuie să fie cu coaja întreagă, dură, nefisurată, mată, curată, aspră, fără pete sau pori vizibili;
- ouăle cu coajă fisurată vor fi înlocuite de către agentul economic.
Camera de aer: imobilă, înălţimea - să nu depășească 6 mm.
Ambalaj:
- rezistent la factori externi (transportare, manipulare, depozitare)
la momentul recepţionării să fie curate, uscate şi în stare bună;
- ambalajele să fie fabricate din materiale care protejează oul de mirosuri străine şi de riscul alterării calităţii.
Termen de valabilitate: minim 25 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se va prezenta pentru fiecare partidă:
- certificat sanitar veterinar conform modelului prevăzut în anexa nr.10 OANSA 57 din 08.02.2023 și certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone, și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea nr.306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoana: mun. Chişinău, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 14:47
Date modified
22 Nov 2024, 11:24
Estimated value (without VAT)
742 500 MDL
The minimum downward of the price
2 970 MDL
Achizitii.md ID
21313031
MTender ID
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. V. Lupu, 37
Contract period
10 Dec 2024 14:50 - 30 Dec 2025 14:50
List of positions
1)
Title
Quantity: 270000.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.11.24 14:50
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
19.11.24 14:50
Documentația standard.docx
Documents history
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Bidding Documents
-
Documentația standard.docx
ID: 6bd47f39-0f1f-499b-bd89-cfee3a7549f6
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația standard
22.11.24 11:24
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK