1
Enquiry period
with 19.11.2024 14:34
to 29.11.2024 15:30
2
Bidding period
with 29.11.2024 15:30
to 19.12.2024 16:00
3
Auction
with 20.12.2024 14:14
to 20.12.2024 14:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 1 125 000 MDL
Period of clarifications: 19 Nov 2024, 14:34 - 29 Nov 2024, 15:30
Submission of proposals: 29 Nov 2024, 15:30 - 19 Dec 2024, 16:00
Auction start date: 20 Dec 2024, 14:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mici congelați din amestec de carne porc și vită, a câte 60 gr./buc. ±5%.
Conform cerinţelor: Legea nr.306/2018, Legea nr.279/2017, Legea 221/2007 și ISO 22000, HG nr.435/2010, HG nr.724/2024, HG nr.435/2010, HG nr.867/2023 și HG nr.221/2009.
Condiţii tehnice de calitate conform: HG nr.624/2020, anexa nr.1, lit.b) și nr.2, lit.b)
Compoziția pentru 1 kg. de produs: carne porc/vită (1:1), sare, usturoi, condimente.
Conținutul procentual al fiecărui component să fie indicat în eticheta produsului.
Aspect și consistență: masă omogenă, uniform amestecată, fără oase, țesut conjunctiv grosier, cheaguri de sânge şi pelicule.
După tratarea termică, micii își vor păstra forma, prezentând o consistență suculentă în stare fierbinte.
Gust şi miros: plăcut, specific ingredientelor utilizate, gust potrivit de sărat, fără gust şi miros străine.
Ambalajul primar al produsului: pungi unde produsul va fi aranjat în straturi iar ambalajul terțiar și extern: cutii de carton până la 10 kg (masa netă) să permită depozitarea în stivă şi transportarea în siguranţă.
Termen de valabilitate: minim 60 zile din data livrării.
Condiţii de livrare:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate emis de producător (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) pentru produsele autohtone și/sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.131, al. (2), (5), (6), (61) din Legea 306/2018 pentru produsele de import;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol;
2. livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 8 ianuarie – iunie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea conform cererii şefului Centrului alimentar (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Alte cerințe:
Ofertanţii pentru prezenta poziţie, la solicitarea autorității contractante vor prezenta mostre și dovezi privind conformitatea produsului, identificat prin referire la specificații sau standarde relevante.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-40-63-42
Purchase data
Date created
19 Nov 2024, 14:02
Date modified
19 Nov 2024, 14:34
Estimated value (without VAT)
1 125 000 MDL
The minimum downward of the price
4 500 MDL
Achizitii.md ID
21312953
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
13 Jan 2025 02:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Mici congelați CPV: 15131700-2 - Meat preparations
Quantity: 18000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Documntatia standard.docx
Bidding Documents
Documntatia standard
19.11.24 14:34
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
19.11.24 14:34
DUAE.doc
Eligibility Criteria
DUAE
19.11.24 14:34
Documntatia standard.signed.pdf Documntatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documntatia standard
19.11.24 14:34

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Ferma Nr 4 SRL

Normalized price: 790 000 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SA "Augur Perla"

Normalized price: 791 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Produse de Familie

Normalized price: 840 000 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Lidervit

Normalized price: 850 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications