Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2024 15:04
to 25.11.2024 09:30
to 25.11.2024 09:30
3 days left
2
Bidding period
with
25.11.2024 09:30
to 10.12.2024 10:00
to 10.12.2024 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
4 404 252,71 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2024, 15:04 - 25 Nov 2024, 9:30
Submission of proposals:
25 Nov 2024, 9:30 - 10 Dec 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
LOTUL 1
Lucrări de Eficiență Energetică a clădirii grădiniței nr. 1 din mun. Hîncești cu renovarea acoperișului
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2024, 15:04
Date modified
18 Nov 2024, 9:55
Achizitii.md ID
21311696
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
schema-proiect pdf -1.signed.pdf
schema-proiect pdf -1.signed.pdf
Bidding Documents
-schema-proiect
15.11.24 15:04
caiet de sarcini.signed.pdf
caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini
15.11.24 15:04
documentația standard.signed.pdf
documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
-documentația standard
15.11.24 15:04
anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești.signed.pdf
anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești.signed.pdf
Bidding Documents
-anunț de participare renovarea i.e.t. nr. 1 din mun. hîncești
15.11.24 15:04
anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024.semnat.pdf
anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024.semnat.pdf
Bidding Documents
-anunț de intenție nr. 6-2024 din 12.11.2024
15.11.24 15:04
Date:
18 Nov 2024, 09:55
Question's name:
-
Question:
Garantia bancra de 2% poate fi prezentata prin scrisoare de garantie bancara emisa de o banca comerciala?
Answer (18 Nov 2024, 10:00):
Conform pct. 16, subpct. 2 din anuțul de participare garanția pentru ofertă se depune sub forma prin transfer pe contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti
Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor Trezorăria regională Centru
Codul fiscal: 1007601004054
Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA
Contul trezorerial: TREZMD2X
Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA
Trezoreria regională: Centru
cu nota “ Garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”.
Notă!!! În cazul depunerii garanției sub formă de transfer pe contul autorității contractante, ofertantul prezintă obligatoriu dovada depunerii garanției (ordinul de plată).
Date:
20 Nov 2024, 08:49
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua , in pozitia 6,9 - lipseste norma la cornier, pozitia 50-Invelitori din placi din tabla amprentata (tip tigla) pentru invelitorile acoperisurilor (tip Lindab) ,care este grosimea placilor din tabla ? multumesc.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK