Select the type of procedure
Commercial procurement
21311648
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
198 200 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2024, 14:28 - 20 Nov 2024, 11:00
Submission of proposals:
20 Nov 2024, 11:00 - 28 Nov 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform temei de proiectare
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Operatorul economic S.R.L. ,,Universinj” care a propus prețul de 286 039, 00 nu poate fi acceptată deoarece oferta depășeste cu 44,33 % valoare estimată a procedurii de achiziție, depășind astfel și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice. Din aceste considerente oferta operatorului economic S.R.L. ,,Universinj” se respinge ca fiind neconformă.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, ,,Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante” grupul de lucru în temeiul art.15 alin.2 (a) ,,Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” cât și art. 71 alin.1 lit. (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
,,Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului.
Ținând cont de prevederile art.7 lit. (a) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, ,,Utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităţilor contractante” grupul de lucru în temeiul art.15 alin.2 (a) ,,Autoritatea contractantă, prin intermediul grupului de lucru sau, după caz, al specialistului certificat în domeniul achizițiilor publice, este obligată să asigure eficienţa achiziţiilor publice” cât și art. 71 alin.1 lit. (d), art.71 alin.(3) al Legii privind achiziţiile publice nr.131 din 03.07.2015, anulează procedura de achiziție publică.
,,Decizia de anulare a procedurii de achiziție publică nu generează vreo obligaţie a autorităţii contractante faţă de participanții la procedura respectivă, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului”.
Garanția pentru ofertă va fi returnată operatorului economic în conformitate cu prevederile legale, inclusiv cu transmiterea înștiințării pe marginea deciziei adoptate, cu excepţia returnării garanţiei pentru ofertă şi a garanţiei de bună execuţie a contractului.
Date of cancellation
7 Feb 2025, 11:55
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2024, 14:28
Date modified
7 Feb 2025, 11:56
Achizitii.md ID
21311648
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de proiectare privind expertizarea podului poziționat pe drumul public R14.2 Unguri – Otaci, km 7,600
Budget: 198200.0 MDL
Cancelled
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK