Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.11.2024 17:54
to 22.11.2024 08:18
to 22.11.2024 08:18
10 hours left
2
Bidding period
with
22.11.2024 08:18
to 30.11.2024 13:18
to 30.11.2024 13:18
3
Auction
02.12.2024 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
630 000 MDL
Period of clarifications:
15 Nov 2024, 17:54 - 22 Nov 2024, 8:18
Submission of proposals:
22 Nov 2024, 8:18 - 30 Nov 2024, 13:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3600, MOLDOVA, Ungheni, locality, str. Stefan cel Mare nr.149
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Nov 2024, 13:32
Date modified
18 Nov 2024, 14:26
Achizitii.md ID
21311586
MTender ID
CPV
51700000-9 - Servicii de instalare de echipamente de protecţie împotriva incendiilor
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - INSTALAREA SISTEMULUI SONOR DE ALARMĂ ÎMPOTRIVA INCENDIILOR
Budget: 630000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini sistem antiincendiar.semnat
Technical Specifications
caiet de sarcini
15.11.24 17:54
Anunț de participare antiincendiar 2024.docx.semnat
tenderNotice
Anunț de participare
15.11.24 17:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1)
Technical Specifications
DOCUMENTAȚIA STANDARD
15.11.24 17:54
Date:
18 Nov 2024, 14:26
Question's name:
Termen de executie
Question:
Buna ziua, intelegem ca la fel ca in fiecare an va ramane ceva buget si va ganditi cum sa-l utlizati mai util, dar va rugam sa atrageti atentia la termenii de executie:
Licitatia este in data de 28, chiar daca grupul de lucru desemneaza castigator in aceeasi zi urmeaza perioada de contestare, chiar daca reusiti sa raspundeti contestatiilor ( care cu siguranta vor fi) aceasta ar mai insemna 9-11 zile.
deci spre implementare raman 14 zile calendaristice, luand in calcul ca institutia activeaza in perioada data ceea ce va crea dificultati la executarea lucrarilor sau la calitatea orelor petrecute, nu este real de implementat proiectul dat pana in data de 25 decembrie.
Va rugam sa extindeti perioada de executie sau divizati obiectul achizitiei, achizitionati anul acesta echipament iar anul urmator servicii de instalare.
Answer (18 Nov 2024, 16:57):
Bună ziua,
Considerăm că cu suficiente resurse umane, este posibil de realizat obiectivul propus.
Date:
18 Nov 2024, 17:32
Question's name:
Termen de executie
Question:
Revenind la intrebarea precedenta, introduceti volumul de lucru in deviz si veti vedea ce volum de om/h obtineti, este absolut clar cine va consultat in elaborarea caietului de sarcini, si absolut clar ca va promis ca se vor incadra in termenul propus, sau ati publicat anuntul cam tarziu, dar este cert ca finisarea lucrarilor nu va putea fi pana in data de 25 decembrie, nu vorbim despre emiterea facturii cu livrarea de echipament dar anume de indeplinire a volumului in proportie de 100% dupa cum spune legea.
Answer (18 Nov 2024, 17:55):
Bună ziua,
vă rugăm să vă conformați condițiilor expuse în documentația de atribuire,
vă mulțumim pentru interesul acordat.
Date:
19 Nov 2024, 09:17
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, verificati va rog in caietul de sarcini aveti greseala care duce in eroare, " Recorder supraveghere video trebuie să corespundă următoarelor caracteristici ": despre ce fel de recorder merge vorba? ce are el cu sistemul de incendiu?
La fel si la indicator led iesire, este vorba de semnalele exit sau iesire? daca da atunci de ce led? ele nu au specificatia led, sau este vorba despre indicatori led pentru senzori amplasati sub tavan? va rugam sa redactati in forma finala si corecta caietul de sarcini.
Answer (19 Nov 2024, 16:36):
Bună ziua
referitor la Recorder- vă informăm că este o eroare mecanică, nu are atribuții la echipamentul necesar.
Se solicită indicator LED de urgență ,,ieșire”
Vă rugăm respectuos să evaluați și proiectul anexat.
Date:
19 Nov 2024, 16:50
Question's name:
Specificatie tehnica
Question:
Buna ziua, spuneti va rog la ce se refera ; -Protejarea detectoarelor de incendiu
și sirenelor împotriva deteriorării mecanice - in specificatia din tabelul nr.12 nu este nici o claritate, explicati va rog ce ar insemna punctul dat??
Answer (20 Nov 2024, 08:02):
Bună ziua,
se referă la protecția senzorilor din sala de sport, este o construcție metalică specială folosită pentru protejarea de factori mecanici.
Date:
19 Nov 2024, 16:58
Question's name:
sunteti siguri ca nr materialelor coincide cu proiectul ?
Question:
Nu este clar de este nevoie de 2 Centrale detecție incendiu adresabilă daca pe proiect pare sa fie doar 1
Answer (20 Nov 2024, 08:18):
Bună ziua,
caietul de sarcini prevede 2 centrale deoarece numărul buclelor și senzorilor pe ele este limitat, fiind o soluție mai performantă decât o centrală amplificatoare pe ea, din punct de vedere financiar și tehnic.
Date:
20 Nov 2024, 11:06
Question's name:
Raspuns la 2 centrale
Question:
Buna ziua, am citit raspunsul dumneavoastra si am ramas cam socati...
Ati luat specificatia de la un producator care are un echipament limitat in parametri tehnici, nu permite divizarea in mai multe bucle si ati gasit solutie sa impartiti in 2 panouri? Voi va jucati cu legea si cu normativele? la supravegherea tehnica le veti da separat proiectul si separat lucrarile? si lucrarile le dati separat pe blocuri sau cum? alta data mai cercetati si buchia legii sau alti furnizori pe piata sa vedeti daca nu va incalta cineva...
Lucrarile trebuie sa fie executate conform proiectului vizat de Verificatorul Shevchenco, publicati va rog tot proiectul care a fost vizat cu specificatiile de la sfarsit, suntem ferm convinsi ca acolo este specificat echipament care permite crearea a 2 bucle pentru ca asa prevede legea, este limita de dispozitive pe bucla maximal si solutia corecta nu este divizarea pe 2 panouri indepentente...
Nu va bati joc si bagati echipamentul dahua care are 2 luni de cand a fost adus in tara si nu are nici o baza practica, anulati mai bine licitatia asta facuta pentru stim care companie...
Answer (20 Nov 2024, 15:08):
bună ziua,
Toate cerinţele din Caietul de Sarcini sunt minimale şi obligatorii.…Aceste specificații vor fi considerate ca având menţiunea de «sau echivalent» iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor ofertate cu cele solicitate dacă este cazul. …. Caietul de sarcini conţine specificaţii tehnice, care vor fi considerate ca fiind minimale. Nu este exclus ca bunurile să aiba și altă descriere, dar este obligatoriu să fie echivalente produsului cerut.
Legea nu interzice schimbul echipamentului, dacă funcționalul satisface complet sarcina solicitată, in special că caietul de sarcini a fost coordonat cu autorul proiectului.
Vă informăm că grupul de lucru va lua decizia de atribuire a contractului pentru oferta care va corespunde cu caietul de sarcini, indiferent de producătorul sau modelul echipamentului.
Mizăm pe profesionalismul și responsabilitatea ofertanților și îndemnăm Operatorii Economici să participe în cadrul proiectului cu soluții corecte.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK