Select the type of procedure
Commercial procurement
21310952
1
Enquiry period
with
14.11.2024 13:39
to 24.11.2024 17:00
to 24.11.2024 17:00
2 days left
2
Bidding period
with
24.11.2024 17:00
to 05.12.2024 17:00
to 05.12.2024 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
7 264 370 MDL
Period of clarifications:
14 Nov 2024, 13:39 - 24 Nov 2024, 17:00
Submission of proposals:
24 Nov 2024, 17:00 - 5 Dec 2024, 17:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
” Reparația acoperișului și termoizolarea pereților blocului principal de studii, cantinei și sălii sportive la I.P. ”Viorel Cantemir” din satul Sofia, r-nul Drochia,nr. cadastral 3635202631 (Etapa I)”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5235, MOLDOVA, Drochia, s.Sofia (r-l Drochia), s.Sofia,r-nul Drochia
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Nov 2024, 13:39
Date modified
15 Nov 2024, 14:04
Achizitii.md ID
21310952
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Documentatia standart lucrari reparatia gimnaziu 2024.docx
Bidding Documents
- DOCUMENTATIA STANDART LP LUCRARI GIMNAZIU.
14.11.24 13:39
Anunt de participare licitatie gimnaziu sofia drochia.pdf
Anunt de participare licitatie gimnaziu sofia drochia.pdf
tenderNotice
-ANUNT DE PARTICIPARE LP
14.11.24 13:39
Caiet de sarcini licitatie gimnaziu sofia drochia.pdf
Caiet de sarcini licitatie gimnaziu sofia drochia.pdf
Bidding Documents
-CAIET DE SARCINI LP REPARATIE GIMNAZIU.
14.11.24 13:39
Primaria Sofia Drochia caiet de sarcini desfasurat LP gimnaziu.pdf
Primaria Sofia Drochia caiet de sarcini desfasurat LP gimnaziu.pdf
Bidding Documents
- CAIET DE SARCINI DESFASURAT.
15.11.24 14:04
Date:
14 Nov 2024, 19:00
Question's name:
Clarificari .
Question:
Rugam A.C. sa incarce forma desfasurata a caietului de sarcini !!!
Answer (15 Nov 2024, 14:06):
Forma desfășurată a caietului de sarcini a fost încărcată.
” Reparația acoperișului și termoizolarea pereților blocului principal de studii, cantinei și sălii sportive la I.P. ”Viorel Cantemir” din satul Sofia, r-nul Drochia,nr. cadastral 3635202631 (Etapa I)”
Date:
15 Nov 2024, 15:40
Question's name:
Pozitia 36, necesitatea kg/m3 la: placi de polistiren (penopolistirol XPS, p='26kg/m3.
Question:
Rugam A.C. sa explice la pozitia 36, necesitatea kg/m3 la: placi de polistiren (penopolistirol XPS, p='26kg/m3).
Conform reglamentari tehnice in vigorea din R.M. ,,SM EN 13164:2014+ A1:2016 (EN 13164:2012+ A1:2015)", kilogram / m3 nu face parte din carecteristicele tehnice de performanta ale acestui gen de produs termoizolant.
Rugam excluderea acestui criteriu ,,kg/m3" din caietul de sarcini.
Multumesc
Answer (15 Nov 2024, 16:11):
Autoritatea Contractantă nu poate modifica poziția enumerată pe motiv ,că proiectul și devizul au fost verificate de verificatori licenziați ,care au avizat proiectul și devizele. Nu este de competența Autorității Contractante de a face astfel de modificări în deviz.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK