1
Enquiry period
with 13.11.2024 12:09
to 17.11.2024 11:00
2
Bidding period
with 17.11.2024 11:00
to 21.11.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 70 000 MDL
Period of clarifications: 13 Nov 2024, 12:09 - 17 Nov 2024, 11:00
Submission of proposals: 17 Nov 2024, 11:00 - 21 Nov 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

- Achiziționarea serviciilor de audit financiar obligatoriu al situației financiare pentru anul 2024 în conformitate cu Standartele Națione. Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art.4 pct.4 al Legii Contabilității și raportării financiare nr.287 din 15.12.2017, IMSP AMT Buiucani constituie o entitate mijlocie și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete art.5 alin.3 din Legea contabilității și raportării financiare. Potrivit art.32 al Legii nr.287/2017, situațiile financiare pentru anul 2024 ale entităților mijlocii sunt supuse auditului obligatoriu în conformitate cu Legea privind auditul situațiilor financiare nr.271/2017, Standartelor Internaționale de Audit, Codul Etic. Astfel IMSP AMT Buiucani obligatoriu va efectua auditul situațiilor financiare, care va include particiarea entității de audit la inventarierea activelor și pasivelor, care se va desfășura pe parcursul trimestrului IV al perioadei de gestiune. Termenul de prestare a serviciului: 01.12.2022-15.04.2025 pentru perioada supusă auditului 01.01.2024-31.12.2024.
Condiții de recepție a serviciului:
Următoarele documente vor fi considerate parte a servicilui prestat: - Scrisoarea către Conducere și Raportul auditului întocmit respectînd standardele de audit; - Actul de primire-predare a serviciilor Raportul auditului va conține suplimentar: - Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceiași perioada de gestiune și corespunderea acestuia cu prevederile legislației. - Declarația cu privire la faptul că pe parcursul auditului s-au identificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicînd natura acestora. 2 Limba utilizată în cadrul activității pe care le vor desfășura auditori este limba română. Toate documentele elaborate de acestia vor fi elaborate în limba română. Originalele documentelor prevăzute de raportul auditului se vor prezenta Beneficiarului, în mod exceptional, cel tîrziu la momentul finalizării integrale de prestare a servicilor. Prestarea serviciilor se consider încheiată în momentul în care este prezentat și acceptat Actul de predareprimire a serviciilor.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Ion Luca Caragiale, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Stoicev
Contact phone
+37369895255
Purchase data
Date created
Date modified
13 Nov 2024, 12:09
Estimated value (without VAT)
70 000 MDL
Achizitii.md ID
21310313
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2051, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. I.L.Caragiale2
Contract period
1 Dec 2024 02:00 - 31 May 2025 03:00
List of positions
1)
Title
,,Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2024,, CPV: 79210000-9 - Accounting and auditing services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
an_2_870_md (2)
Technical Specifications
Declar. de eligibilitate
13.11.24 12:09
anexele nr. 22, 23
Technical Specifications
specificatii tehnice si de pret
13.11.24 12:09
anexa 8
Technical Specifications
Declar. valabil oferta
13.11.24 12:09
asnunt de participare
Technical Specifications
anunt de participare
13.11.24 12:09

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

F.A. CONTAUDIT-SERVICE S.R.L.

Normalized price: 39 500 MDL
Status: Winner
Reason: corespunde
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

CECD AUDIT GRUP SRL

Normalized price: 41 500 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Divers Audit

Normalized price: 44 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SA Audit Concret

Normalized price: 66 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

“First Audit International” SRL

Normalized price: 67 500 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

DEUKALION S.R.L.

Normalized price: 91 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications