1
Enquiry period
with 08.11.2024 16:22
to 11.11.2024 12:00
2
Bidding period
with 11.11.2024 12:00
to 14.11.2024 12:00
3
Auction
15.11.2024 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 58 305 MDL
Period of clarifications: 8 Nov 2024, 16:22 - 11 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals: 11 Nov 2024, 12:00 - 14 Nov 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Plicuri

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
022868262
Purchase data
Date created
8 Nov 2024, 16:22
Date modified
11 Nov 2024, 10:03
Achizitii.md ID
21308565
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Plicuri
Budget: 58305.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunț de participare (10).docx
Bidding Documents
Anunț de participare
8.11.24 16:22
caiet de sarcini.docx
tenderNotice
Caiet de sarcini
8.11.24 16:22
Plicuri
Date:
11 Nov 2024, 10:03
Question's name:
23. Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai mic preț și corespunderea cerințelor de calificare.
Question:
Buna ziua. Va rugam sa specificati cum va fi aplicat criteriul de evaluare : cel mai mic preț și corespunderea cerințelor de calificare pe lotul intreg cu valoarea estimata de 58305 lei sau pe fiecare pozitie in parte? Va multumim.
Answer (11 Nov 2024, 10:20):
Bună ziua! Evaluarea ofertei va fi efectuată pentru lotul întreg conform criteriului de evaluare cel mai mic preț și corespunderea cerințelor de calificare. Oferta depusă de către participantul la procedura de achiziție urmează să conțină cantitatea, prețul unitar fără TVA și cu TVA per fiecare poziție în parte.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.