1
Enquiry period
with 06.11.2024 17:01
to 13.11.2024 12:00
2
Bidding period
with 13.11.2024 12:00
to 19.11.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 789 578,16 MDL
Period of clarifications: 6 Nov 2024, 17:01 - 13 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals: 13 Nov 2024, 12:00 - 19 Nov 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

”Schimbarea geamurilor și ușilor în Instituțiile de Educație Timpurie din subordinea DÎTS mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
7 Nov 2024, 14:01
Estimated value (without VAT)
789 578,16 MDL
Achizitii.md ID
21307443
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei cu adrese
Contract period
25 Nov 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
”Schimbarea geamurilor și ușilor în Instituțiile de Educație Timpurie din subordinea DÎTS mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.30.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.30 pdf
6.11.24 17:01
declaratie_ro
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător word
6.11.24 17:01
Caiet de sarcini
Bidding Documents
Caiet de sarcini
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.36
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.36 word
6.11.24 17:01
DUAE
Bidding Documents
DUAE word
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 24
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 24 word
6.11.24 17:01
Desen tehnic.semnat
Bidding Documents
desen tehnic
6.11.24 17:01
declaratie_ro.signed
Bidding Documents
declarație pentru cîștigător pdf
6.11.24 17:01
documentatia_standard_lucrari - Schimbarea geamurilor și ușilor în IET
Bidding Documents
formulare, contract-model
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.30
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.30 word
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.20.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.20 pdf
6.11.24 17:01
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE word
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.20
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.20 word
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.36.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr.36 pdf
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 27
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 27 word
6.11.24 17:01
Caiet de sarcini.semnat
Bidding Documents
Caiet de sarcini pdf
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 24.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 24 pdf
6.11.24 17:01
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 27.semnat
Bidding Documents
Formularul nr.1 desfășurat IET nr. 27 pdf
6.11.24 17:01

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CP INVEST CONSTRUCT

Normalized price: 641 388,34 MDL
Status: Cancelled
Reason: În conformitate cu prevederile expuse în pct.20 din Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin OMF nr.69 din 07.05.2021 - 20. Mai multe persoane juridice au dreptul să se asocieze în scopul depunerii unei oferte comune, cu condiția că, fiecare asociat urmează să prezinte DUAE-ul separat. Asocierea trebuie prezentată în formă scrisă la solicitarea autorității contractante odată ce a fost declarat în DUAE. DIn documentele depuse de ”CP Invest Construct” SRL reiese că SRL ”Datatcons Service” este declarat asociat cu cota de 40%. În urma examinării tuturor documentelor anexate, s-a stabilit că SRL ”Datatcons Service” nu a depus documentul obligatoriu de calificare DUAE. Așa cum, pezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE și, după caz, a garanției pentru ofertă, în conformitate cu prevederile art.65 alin.(4) din Legea 131/2015 privind achizitiile publice, se constată nerespectarea prevederilor menționate supra de către asociatul SRL ”Datatcons Service” . Liderul asocierii este obligat să se asigure ca membrul asociat să depună un DUAE separat. Acest fapt este menționat și în Nota după pct.2A.14.3 din DUAE.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MEGATEK GRUP

Normalized price: 679 257,58 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul comparării tuturor ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Modeaon-Impex

Normalized price: 788 896,34 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul comparării tuturor ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 789 355,98 MDL
Status: Cancelled
Reason: În scopul comparării tuturor ofertelor.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
”Schimbarea geamurilor și ușilor în Instituțiile de Educație Timpurie din subordinea DÎTS mun.Bălți”, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Date:
7 Nov 2024, 14:01
Question's name:
clarificari
Question:
Buna ziua! De ce nu impartiti obiectul pe loturi?
Answer (8 Nov 2024, 11:15):
În conformitate cu prevederile art. 39 Împărțirea pe loturi din Legea 131/2015 privind achizițiile publice - (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. Lucrările de schimbare a geamurilor sunt similare în toate cele 5 instituții de educație timpurie și valoarea totală a achiziției este relativ mică, din această cauză împărțirea achiziției pe loturi nu este necesară. Realizarea întregii lucrări printr-un singur contract va aduce economii de scară, va asigura o execuție unitară și de calitate și va facilita coordonarea și monitorizarea lucrărilor de către autoritatea contractantă. Împărțirea lucrărilor pe loturi ar putea duce la diferențe de calitate în execuția lucrărilor, din cauza variabilității furnizorilor sau a contractorilor diferiți, ceea ce ar putea afecta rezultatul final. Valoarea proiectului este suficient de mică pentru a fi atractivă pentru un număr suficient de furnizori sau antreprenori, iar lucrările sunt de o natură relativ simplă, ceea ce face ca proiectul să poată fi gestionat eficient de un singur antreprenor. Piața locală permite gestionarea întregii lucrări de către un singur contractor, fără a fi necesară împărțirea pe loturi pentru a stimula concurența. Există suficienți agenți economici specializați în lucrări de schimbare a geamurilor care pot gestiona eficient proiectul într-un singur contract, fără a risca întârzieri sau dificultăți în executarea lucrărilor.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications