Select the type of procedure
Commercial procurement
21307362
1
Enquiry period
with
06.11.2024 15:34
to 12.11.2024 15:00
to 12.11.2024 15:00
5 days left
2
Bidding period
with
12.11.2024 15:00
to 18.11.2024 14:30
to 18.11.2024 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
805 445 MDL
Period of clarifications:
6 Nov 2024, 15:34 - 12 Nov 2024, 15:00
Submission of proposals:
12 Nov 2024, 15:00 - 18 Nov 2024, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
privind achiziţionarea lucrărilor de alimentarea cu energie electrică 0,22kW a sistemelor de iluminat public stradal din r-nul Strășeni, satul Tătărești. PT-87, PT-198, PT-418, PT-455, PT-521. Etapa I” din s. Tătărești, r. Strășeni.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3732, MOLDOVA, Străşeni, s.Tătăreşti (r-l Străşeni), Satul Tataresti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Nov 2024, 15:34
Date modified
6 Nov 2024, 18:10
Achizitii.md ID
21307362
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare cop prim. tataresti 2024 (2).semnat.pdf
6.11.24 15:34
caiet de sarcini tătărești (1)-2-4.docx
Bidding Documents
-caiet de sarcini tătărești (1)-2-4.docx
6.11.24 15:34
Date:
6 Nov 2024, 18:10
Question's name:
caiet de sarcini, partea descriptiva
Question:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK