Select the type of procedure
Commercial procurement
21306922
1
Enquiry period
with
06.11.2024 11:27
to 18.11.2024 12:00
to 18.11.2024 12:00
5 days left
2
Bidding period
with
18.11.2024 12:00
to 25.11.2024 09:00
to 25.11.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
2 405 000 MDL
Period of clarifications:
6 Nov 2024, 11:27 - 18 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals:
18 Nov 2024, 12:00 - 25 Nov 2024, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4718, MOLDOVA, Briceni, s.Caracuşenii Vechi, Caracusenii Vechi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Nov 2024, 11:27
Date modified
8 Nov 2024, 9:53
Achizitii.md ID
21306922
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Extinderea sistemului de iluminat stradal în s.Caracușenii Vechi, raionul Briceni
Budget: 2405000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anunț de participare iluminare .signed.pdf
Anunț de participare iluminare .signed.pdf
tenderNotice
-
6.11.24 11:27
Lista și volumul lucrărilor formularul nr.1 și nr.5).signed.pdf
Lista și volumul lucrărilor formularul nr.1 și nr.5).signed.pdf
Technical Specifications
-
6.11.24 11:27
Proiect de executie iluminare stradala.pdf
Proiect de executie iluminare stradala.pdf
Clarification of Tender Documents
-
6.11.24 11:58
Caiet de sarcini iluminat .signed.pdf
Caiet de sarcini iluminat .signed.pdf
Technical Specifications
-
8.11.24 09:53
Date:
6 Nov 2024, 18:09
Question's name:
Caiet se sarcini partea descriptiva
Question:
HG Nr. 638 din 26-08-2020 prevede: 24. Autoritatea contractantă are obligația să elaboreze caietul de sarcini, după caz, documentul descriptiv pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. 25. Caietul de sarcini este parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor în baza cărora se elaborează propunerea tehnică de către fiecare ofertant. 27. Conținutul caietului de sarcini pentru execuția lucrărilor cuprinde: 1) descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor; Întrebare: Unde găsim nivelul de performanță a lucrărilor, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare, testele si probele pentru a dovedi corespunderea cerințelor?
Answer (8 Nov 2024, 08:43):
Buna dimineața! Vă mulțumesc mult de informație și întrebare. Dacă se poate scrieți numărul Dumneavoastră de telefon și vă vom apela.
Date:
8 Nov 2024, 10:48
Question's name:
declaratie
Question:
de ce documentul Declaraţia privind confirmarea identității
beneficiarilor efectivi și neîncadrarea
acestora în situația condamnării il solicitati in actele prezentate de operatorii economic o data cu oferta? declaratia data o prezinta doar operatorul economic desemnat cistigator
Answer (8 Nov 2024, 12:00):
Stimate OE, în anunțul de participare este indicat că Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi va fi prezentată doar OE care va fi desemnat cîștigător pînă la semnarea contractului.
Date:
8 Nov 2024, 10:49
Question's name:
informatie
Question:
informatia solicitata trebuie sa fie aici expusa deoarece se solicita transparenta pentru toti opetorii participanti la procedura de achizitie, de ce telefonic?
Answer (8 Nov 2024, 13:18):
Stimați OE ne cerem scuse că din partea AC s-a comis o greșeală și pe viitor nu se va repeta, iar toate clarificările vor fi expuse pe SIA RSAP.
Date:
8 Nov 2024, 10:52
Question's name:
declaratie
Question:
In declaratia privind experienta similare d-stra indicati Demonstrarea experienţei operatorului economic în
domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce
urmează a fi atribuit. Ofertantul (operator economic sau
membrii asocierii împreună) trebuie să demonstreze că în
anii 2022-2024 a finalizat 2 contracte ce au avut ca obiect
execuţia unor lucrări similare(identice) cu cele ce fac
obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, cel puţin egal
cu 100 % din valoarea viitorului contract (anexei 12,
completat corespunzator) sau valoarea cumulată a tuturor
contractelor executate în ultimul an de activitate să
depățească de 2 ori valoarea viitorului contract. (anexa nr.
13, completat corespunzator). Se vor prezenta obligatoriu
copiile proceselor verbale la terminarea lucrărilor
(completate corespunzator, inclusiv anexe) confirmate prin
semnătura electronică a ofertantului;
Deci care criteriu v-a fi calificat, din doua expuse?
Answer (8 Nov 2024, 13:17):
Stimate OE în anunțul de participare este indicat că sînt 2 criterii de selectare : un criteriu este 2 contracte cu suma nu mai mică de 100 % din valoarea viitorului contract și al doilea criteriu valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în anul 2024 să depășească de 2 ori valoarea viitorului contract. Astfel, trebuie să demonstrați corespunderea minim a unei criteriu.
Date:
8 Nov 2024, 10:54
Question's name:
proiect
Question:
va rugam publicati proiectul la lucrarea data
Answer (8 Nov 2024, 13:09):
Stimate OE proiectul la lucrarea data a fost plasată pe SIA RSAP fișierul cu denumirea „Proiect de executie iluminare stradala.pdf”.
Date:
12 Nov 2024, 21:13
Question's name:
Proiectul de executie Vs. Caietul de sarcini (lista cantitati)
Question:
Rugam sa ne clarificati, dvs. aveti in Caietul de sarcini (lista de cantitati F1) - pozitia 14- corpuri de iluminat 290 buc, ceea ce corespunde fisierului Proiect de executie iluminare stradala.pdf. In acelasi timp la pozitia 27 se gasesc inca 80 corpuri. unde acestea e vor instala?
Date:
12 Nov 2024, 21:15
Question's name:
Clasele de iluminat si cate corpuri sunt
Question:
Proiectantul cel mai probabil ca nici nu a facut un calcul fotometric sa estimeze performanta corpurilor de iluminat si aceasta duce la urmatoarea neclaritate. Ati clasificat proiectul pe 2 tipuri de strazi, unde ati solicitat corp cu putere maxima de 50W ce va face fată performantelor luminotehnice pentru clasa P4 si P5. Dat fiind ca noi ne axam pe cerinte, si de aici avem corpuri diferite ca putere si a pret, rugam sa ne comunicati urmatoarele - cate corpuri sunt atribuite la clasa P4 si cate corpuri sunt atribuite la clasa P5.? Lipsa informatiei nu ne permite a estima corect oferta financiara.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK