Select the type of procedure
Commercial procurement
21306439
1
Enquiry period
with
04.11.2024 23:49
to 07.11.2024 08:30
to 07.11.2024 08:30
2
Bidding period
with
07.11.2024 08:30
to 12.11.2024 08:30
to 12.11.2024 08:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
180 000 MDL
Period of clarifications:
4 Nov 2024, 23:49 - 7 Nov 2024, 8:30
Submission of proposals:
7 Nov 2024, 8:30 - 12 Nov 2024, 8:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de reparație și întreținere curentă a transportului auto pentru anul 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str.Constantin Vîrnav 13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Nov 2024, 23:49
Date modified
6 Nov 2024, 13:29
Achizitii.md ID
21306439
MTender ID
CPV
50100000-6 - Servicii de reparare şi de întreţinere a vehiculelor şi a echipamentelor aferente şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
6 Nov 2024, 13:29
Question's name:
Anexa nr. 1
Question:
Bună ziua, în anexa numărul 1 la anunțul de participare, solicitați costul lucrărilor sau costul lucrărilor + costul pieselor de schimb?
Answer (6 Nov 2024, 14:18):
Bună ziua,
Piesele de schimb necesare, achiziționate la prețul de piață în momentul executării lucrărilor, se vor determina în urma constatării defectului apărut pe parcursul exploatării unității de transport, la necesitate.
Valoarea estimată a lucrărilor constituie 180 000,00
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK