Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
336 160,83 MDL
Period of clarifications:
31 Oct 2024, 17:25 - 7 Nov 2024, 12:00
Submission of proposals:
7 Nov 2024, 12:00 - 12 Nov 2024, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Mobilier
Information about the cancellation
The reason of cancellation
în temeiul prevederilor art. 71 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice privind achiziționarea mobilierului, deoarece există abateri de la prevederile legale care face imposibilă închierea și executarea contractului, or conform art. 31 alin. 6 și art. 74 alin. 5 din Legea nr. 131/2015 privind achiziţiile publice sunt prevăzuți termenii pentru semnarea și executarea contractului, iar autoritatea contractantă la data luării deciziei este în imposibilitatea respectării tuturor condițiilor stabiliți în documentația de atribuire, care ulterior se transpun în contract.
Date of cancellation
19 Dec 2024, 15:47
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 Oct 2024, 17:25
Date modified
19 Dec 2024, 15:47
Achizitii.md ID
21305649
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK