1
Enquiry period
with 29.10.2024 12:45
to 08.11.2024 11:00
7 days left
2
Bidding period
with 08.11.2024 11:00
to 18.11.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 059 166 MDL
Period of clarifications: 29 Oct 2024, 12:45 - 8 Nov 2024, 11:00
Submission of proposals: 8 Nov 2024, 11:00 - 18 Nov 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Serviciilor de consultanță tehnică, evaluare a impactului asupra mediului, topografie, prospectare geologică, proiectare, estimări de costuri și de verificare pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate, Planurilor cu Ridicarea Topografică, Rapoartelor Geologice, Documentației de Proiect, Documentației de Deviz și Rapoartelor de Verificare privind obiectivul „Sistemul Centralizat de Aprovizionare cu Apă Potabilă din mun. Chișinău către localitățile raionului Anenii Noi (Faza I)”, în cadrul Proiectului de Cooperare Intercomunitară, cu proiectul _„HYDROLINK – Apeductul magistral or. Chișinău – or. Anenii Noi_”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6501, MOLDOVA, Anenii Noi, or.Anenii Noi, str. Piaţa 31August 4
Web site
---
The contact person
Full name
Sîrbu Nadejda
Contact phone
060077366
Purchase data
Date created
29 Oct 2024, 12:45
Date modified
29 Oct 2024, 20:46
Achizitii.md ID
21304268
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
29 Oct 2024, 20:46
Question's name:
Documentație standard
Question:
Ați încărcat documentația standard pentru lucrări. Deoarece obiectul achiziției sunt servicii, Vă rugăm să încărcați documentația standard pentru bunuri și servicii.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.