Select the type of procedure
Commercial procurement
21303937
1
Enquiry period
with
28.10.2024 15:41
to 08.11.2024 10:00
to 08.11.2024 10:00
2
Bidding period
with
08.11.2024 10:00
to 18.11.2024 10:00
to 18.11.2024 10:00
4 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
4 059 790 MDL
Period of clarifications:
28 Oct 2024, 15:41 - 8 Nov 2024, 10:00
Submission of proposals:
8 Nov 2024, 10:00 - 18 Nov 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Constructia retelelor exterioare de alimentare cu apa pentru un sector,a unui castel de apa si un rezervor de apa in s.Gordinesti,r-l Rezina
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-5418, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, s. Gordinesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Oct 2024, 15:41
Date modified
5 Nov 2024, 9:40
Achizitii.md ID
21303937
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
11-23-b- pg sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-b- pg sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-ae-gordinesti f1, 1b.pdf
11-23-ae-gordinesti f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-a1-castel de apa sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-a1-castel de apa sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-a2-th st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-a2-th st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-a2-cba st dezinf sgordinesti.rtf f 1, 1b.pdf
11-23-a2-cba st dezinf sgordinesti.rtf f 1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-a gordenesti rezina aee f1b.pdf
11-23-a gordenesti rezina aee f1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-b2-cba st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-b2-cba st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-b2-th st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-b2-th st dezinf sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-b1-castel de apa sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-b1-castel de apa sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-b gordenesti rezina aee f1b.pdf
11-23-b gordenesti rezina aee f1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
11-23-a- pg sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
11-23-a- pg sgordinesti.rtf f1, 1b.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini
28.10.24 15:41
anunt de participare modificat.signed.pdf
anunt de participare modificat.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare modificat.signed.pdf
anunt de participare modificat.signed.pdf
ID: ab0ce5c4-ac69-4115-859c-c98ab97f6edb
tenderNotice
-
anunt de participare .signed.pdf
anunt de participare .signed.pdf
ID: ab0ce5c4-ac69-4115-859c-c98ab97f6edb
tenderNotice
tenderNotice
Anunt de participare modificat
5.11.24 09:40
Date:
29 Oct 2024, 10:36
Question's name:
anunt
Question:
Act bancar care va demonstra
disponibilitatea de bani lichizi,
linii creditare - 70 % din valoarea
ofertei. Acasta cerinta cine va inspirato? Cum acasta cerinta sa coreleaza cu art . 15 , alin. 1 lit e)Atribuţiile grupului de lucru: ,,asigură participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică" Cum se incadreaza acata cerinta in prevederile art 7, Lega 131. Reglementarea relaţiilor privind achiziţiile publice se efectuează în baza următoarelor principii: c) asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice; g) libera circulaţie a mărfurilor, libertatea de stabilire şi de prestare a serviciilor; i) proporţionalitate; Va rugam sa ne explicati aceste subiecte in modul stabilit de Legea 131, art, alin (2) Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată, într-o perioadă care nu trebuie să depăşească, de regulă, 3 zile lucrătoare de la primirea unei astfel de solicitări din partea operatorului economic, cu excepţia procedurii de cerere a ofertelor de preţuri, caz în care această perioadă nu trebuie să depăşească o zi lucrătoare. utoritatea contractantă are dreptul de a accepta clarificări privind documentația de atribuire după expirarea termenului de solicitare a clarificărilor dacă prezentarea răspunsurilor la aceste solicitări se încadrează în termenele stabilite la alin.(4).
Answer (31 Oct 2024, 09:44):
Bună ziua.Fondul alocat de mijloacele bănești a procedurii de achiziție sunt acordate de către Finanțator din Fondul Național pentru implementarea proiectului „Modernizarea rețelelor de alimentare cu apă – calea spre dezvoltarea unui sat european”. Acesta este un proiect pe durata stabilită și cu cerințe obligatorii ale Finanțatorului și cu responsabilități și obligațiuni asumate de Beneficiar. Obiectul achiziției cuprinde o complexitate de lucrări ce urmează de a fi executate în termen de 9 luni din momentul semnării contractului (data limită 31.07.2025). Perioada de executate contractată sub nici un motiv nu poate fi prelungită și nu poate fi depășită. Astfel, în scopul principiului minimizării riscurilor prezentarea documentului ”Act bancar care va demonstra disponibilitatea de bani lichizi 70% din valoarea ofertei, linii creditare” va demonstra capacitatea economică-financiară a agentului economic, disponibilitatea de achiziționarea a materialelor calitative necesare pentru viitorul contract, executarea lucrărilor conform graficului de execuție și achitarea fără întărzieri a contribuțiilor și salariului angajaților antrenați în aceste lucrări. Avans pe perioada de executare a contractului nu se va acorda, nu se acceptă, aceasta fiind deasemenea o condiție a Finanțatorului. Conform contractului de finanțare este stipulat, ca valoarea tranșelor acceptate pentru plată din Fondul național va fi cel puțin de 20% din valoarea totală contractată. Restul plății de 80 % se va achita dupa semnarea procesului verbal de recepție a lucrărilor (după 31.07.2025), astfel operatorul economic urmează sa demonstreze capacitatea sa financiara prin dovezi în acest caz pentru executarea lucrărilor în termen și calitativ, fără riscuri de ordin financiar. În acest sens, avînd la bază cerințele obligatorii ale Finanțatorului și în conformitate cu pct.(4) art.21 din Legea 131/2015 ”În cazul în care autoritatea contractantă solicită demonstrarea capacităţii economice şi financiare, aceasta are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire şi informaţiile pe care operatorii economici urmează să le prezinte în acest scop”.
Date:
29 Oct 2024, 10:44
Question's name:
anunt
Question:
La semnarea contractului,
OE desemnat cîștigător.
Original. Garanția de buna execuție
depusa la contul institutiei. Aici va solicitam sa ni se explice si acasta cerinta corelata la art 7 si 15 , Legea 131. si pct 152 din HG 638?
Answer (31 Oct 2024, 09:45):
Bună ziua.Conform legislatiei cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice de lucrări. Garanţia de bună execuţie a contractului se constituie în scopul asigurării îndeplinirii cantitativă, calitativă şi în perioada de valabilitate a contractului. Ținănd cont ca pe perioada de executare a contractului avans nu se va acora, vom modifica acest cuantum de la 10 la 5 %. Deoarece în cazul neîndeplinirii cauzelor contractuale si calitatea lucrarilor necorespunzatoare, stabilite în baza actelor necesare, avem pîrghia conform legislației de a înainta solicitarea de includere a operatorului economic în lista de interdicție. Menționăm ca proiectul dat este binevenit pentru sat, caci din bugetul local e imposibil de efectuat aceste tipuri de lucrări, cănd la momentul actual întreaga țara se confruntă cu problema apei potabile.
Date:
30 Oct 2024, 11:13
Question's name:
anunt
Question:
23 Act bancar care va demonstra
disponibilitatea de bani lichizi,
linii creditare - 70 % din valoarea
ofertei
Valabil la ziua petrecerii
concursului cât și pe perioada de
executare a contractului.
Confirmat prin certificat eliberat
de la bancă cu semnătura și
ștampila băncii de care este
eliberat. Obligatoriu semnarea
prin semnătura electronica. Cerintele acestea abuzive vi le ispira un centru unic? Pentru consultare ar fi bine sa apelati la tel. 022257333.
Answer (31 Oct 2024, 09:46):
Buna ziua. Solicitarea prezentării documentului dat s-a descris la răspunsul pentru întrebarea nr.1. Aici mai completăm cu explicații la modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: ”Valabil la ziua petrecerii concursului cât și pe perioada de executare a contractului. Confirmat prin certificat eliberat de la bancă cu semnătura și ștampila băncii de care este eliberat. Obligatoriu semnarea prin semnătura electronica.”Se prezintă documente bancare valabile ce demonstrează soldul bancar la cont , linii creditare, contract de împrumut sau alte dovezi de disponibilitate de mijloace bănești. Toate aceste documente urmează de a fi semnate de banca emitentă. Documentul se semnează electronic de către operatorul economic. La necesitate, la etapa evaluării e posibil de a se solicita prezentarea si a originalul acestor documente bancare.
Date:
2 Nov 2024, 15:31
Question's name:
Proeict
Question:
Va rugam sa publcati proiectul de executie
Answer (5 Nov 2024, 09:33):
Bună ziua. În baza p.40 din anuntul de participare s-a indicat la ” Alte informații relevante:”
Agenții economici doritori de a depune ofertele cu condițiile enumerate vor putea
lua cunoștință cu proiectul si obiectul de lucrări pe adresa s. Gordineşti, r-nul Rezina, sediul Primăriei.
Date:
5 Nov 2024, 10:46
Question's name:
punctul 22 la cerinta certificatului ISO
Question:
In cazul in care ne asociem cu o companie care detine certificate ISO, suntem eligibili pentru a participa cu oferta, sau trebuie sa aiba toti membrii asocierii certificate ISO?
Answer (7 Nov 2024, 10:36):
Buna ziua.Procedura de achizitie are ca obiect lucrari complexe. In cazul asocierii urmeaza de a depune o oferta comuna si incadrarea conform legislatiei la acest capitol.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK