Select the type of procedure
Commercial procurement
21303517
1
Enquiry period
with
28.10.2024 14:27
to 09.11.2024 14:31
to 09.11.2024 14:31
2
Bidding period
with
09.11.2024 14:31
to 13.11.2024 13:31
to 13.11.2024 13:31
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
4 167 303,53 MDL
Period of clarifications:
28 Oct 2024, 14:27 - 9 Nov 2024, 14:31
Submission of proposals:
9 Nov 2024, 14:31 - 13 Nov 2024, 13:31
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Construcția acoperișului șarpant la blocul Gimnaziului „Tudor Deliu” din satul Malcoci, raionul Ialoveni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6818, MOLDOVA, Ialoveni, s.Malcoci, Stefan cel Mare11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Oct 2024, 14:27
Date modified
7 Nov 2024, 14:31
Achizitii.md ID
21303517
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini corectat.doc
Documents history
-
caiet de sarcini corectat.doc
ID: a13b6c96-39f5-4824-8321-e8c8e54e1a1b
Bidding Documents
-
Documentația standard
ID: a13b6c96-39f5-4824-8321-e8c8e54e1a1b
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația standard
6.11.24 11:15
Anunț de participare modificat.signed.pdf
Anunț de participare modificat.signed.pdf
Documents history
-
Anunț de participare modificat.signed.pdf
Anunț de participare modificat.signed.pdf
ID: 66d6cbb0-6c61-49f7-a7ff-25bd21e024b1
Bidding Documents
-
Anunț de participare mod.pdf
Anunț de participare mod.pdf
ID: 66d6cbb0-6c61-49f7-a7ff-25bd21e024b1
Bidding Documents
-
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
ID: 66d6cbb0-6c61-49f7-a7ff-25bd21e024b1
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunț de participare
7.11.24 14:26
Documentația Standard
Documents history
-
Documentația Standard
ID: b8a9d362-b526-435d-bf8c-0d44c6eb18fb
Bidding Documents
-
Caiet de sarcini
Caiet de sarcini
ID: b8a9d362-b526-435d-bf8c-0d44c6eb18fb
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația de atribuire
7.11.24 14:31
Date:
28 Oct 2024, 15:12
Question's name:
Sursa de finantare !
Question:
Care este sursa de finanțare ?
Answer (29 Oct 2024, 09:05):
Bugetul de stat. ONDRL.
Date:
29 Oct 2024, 11:25
Question's name:
Buna ziua!
Question:
Buna ziua! De ce dvs solicitati nr. de personal angajat pe ultimii 3 ani -30 angajati., si ultimile 3 luni - 35 angajati? Pentru executarea lucrarilor de acoperis nu este nevoie de 30 de angajati! Solicitam respectuos modificarea conditiilor acestui punct pentru a avea posibilitatea de a participa la o procedura transparenta, cu conditii corespunzatoare pentru asa licitatie cu asa suma!
Answer (31 Oct 2024, 10:15):
Buna ziua. Cerința este stabilită pentru numărul total de angajați ai companiei și nu doar pentru cei implicați în execuția lucrării, cu atăt mai mult avem două obțiuni, or pe ultimii 3 ani, or pe ultimile 3 luni, vă rugăm să respectați cerința. O zi bună.
Date:
29 Oct 2024, 13:57
Question's name:
Anunt
Question:
Buna ziua.Avem intrebari pe pct.7 si 8.Cereti experienta in domeniul constructiei rețelelor de canalizare,dar aveti construirea acoperisului... Totodata conform legii nu aveti dreptul de a pune Lichiditatea Generala 150%. Avem impresia ca AC are un favorit pentru licitatia data. Modificati cerintele va rugam, altfel vom fi nevoiți să protestăm cerintele in ANSC
Answer (31 Oct 2024, 10:23):
Buna ziua. S-a admis o eroare, iar anunțul a fost modificat în partea ce ține de experiența similară, conform solicitării. În ceea ce privește cerința de lichiditate generală de 150%, vă rugăm să respectați această cerință, întrucât menținerea unui nivel minim de lichiditate asigură stabilitatea financiară a companiei și capacitatea acesteia de a susține proiectul până la finalizare, fără a întâmpina dificultăți financiare.
Această condiție este impusă pentru a garanta că operatorul economic are resursele necesare pentru gestionarea fluxului de numerar pe durata întregului contract, minimizând astfel riscul de întârzieri sau neîndeplinire a obligațiilor contractuale din motive financiare. Lichiditatea adecvată contribuie, de asemenea, la capacitatea de a acoperi cheltuielile neprevăzute, asigurând astfel derularea continuă și eficientă a lucrărilor. Cu atît mai mult cerința a fost stabilită în confirmitate cu documentația standard privind achizițiile publice de lucrări.
Date:
4 Nov 2024, 16:00
Question's name:
Anunt de participare
Question:
poz 18 Act bancar valabil la data deschiderii ofertelor privind detinerea banilor lichizi cum este posibil? daca banca elibereaza certificatul vineri ultima zi si 11.11.24 -este luni la 8.00 deschiderea ofertelor ..
Answer (5 Nov 2024, 09:36):
Buna ziua, se vor accepta certificatele de vineri. O zi bună.
Date:
6 Nov 2024, 20:12
Question's name:
Pînă la termenul limită de depunere a clarificărilor vor fi organizate vizite la șantier. Înscrierea și confirmarea vizitei se va efectua pe adresa de tel. :
Question:
la ce numar de telefon se inregistreaza vizita spuneti va rog?
Answer (7 Nov 2024, 10:14):
068070066
Date:
6 Nov 2024, 20:19
Question's name:
Punct 17 anunt de participare
Question:
punctul 17 al anuntului de participare inscrierea vizitei la santier se va face la ce numar de telefon sau adresa de email?
Answer (7 Nov 2024, 10:15):
068070066
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK