Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
750 000 MDL
Period of clarifications:
25 Oct 2024, 11:33 - 31 Oct 2024, 10:00
Submission of proposals:
31 Oct 2024, 10:00 - 7 Nov 2024, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Achiziționarea produselor alimentare necesare instituției medicale în semestrul I anul 2025.
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Deoarece urmează a fi modificate (adăugate) loturi.
Date of cancellation
30 Oct 2024, 13:16
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6401, MOLDOVA, Nisporeni, or.Nisporeni, str. Toma Ciorba 5
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Oct 2024, 11:33
Date modified
30 Oct 2024, 13:16
Achizitii.md ID
21302778
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
28 Oct 2024, 08:45
Question's name:
Lot 1
Question:
Divizati din Lot 1 carnea in lot separat
Answer (28 Oct 2024, 09:01):
Buna ziua.
Cu respectarea normelor legale în domeniul achizițiilor publice (art.39 din legea nr.131-03.07.2015), autoritatea contractantă deja a stabilit numărul loturilor, dimensiunea și obiectul acestora prin documentele înaintate la inițierea și publicarea respectivei proceduri de achiziție publică.
Date:
29 Oct 2024, 14:24
Question's name:
Intrebare
Question:
Buna ziua
rog sa separati lotul 1 din motiv ca sunt grupate produse din diferite categorii, ce face inposibila [articiparea la acesta licitatie, cu acelas succe puteati sa incheiati contract direct fara organizare licitatiei.
Este vadit vizibil ca dupa anuntul publicat favorizati un anumit participant.
in cazul ne modificarii anuntului pe platforma, ne rezervam dreptul de a contesta acest licitatie.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK