Public procurement
21302279
Lotul nr. 1 – Rechizite de birou
1
Enquiry period
with 24.10.2024 11:44
to 25.10.2024 12:30
to 25.10.2024 12:30
2
Bidding period
with 25.10.2024 12:30
to 31.10.2024 12:00
to 31.10.2024 12:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
8 000 MDL
Period of clarifications:
24 Oct 2024, 11:44 - 25 Oct 2024, 12:30
Submission of proposals:
25 Oct 2024, 12:30 - 31 Oct 2024, 12:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
1. Agrafe mici 28 mm
2. Agrafe mari 50 mm
3. Capsator mic №10
4. Capsator mediu №24/6 (25file)
5. Capse p/u capsator №N10
6. Capse p/u capsator №24/6
7. Cuțter de 18 mm cu carcasă din metal și fixator automat
8. Radieră mare (culoare albă)
9. Scotch lat 48mm mediu
10. Spray p/u monitoare
11. Șervețele p/u monitoare
12. CD-R
13. DVD+R
14. DVD+R DL
2. Agrafe mari 50 mm
3. Capsator mic №10
4. Capsator mediu №24/6 (25file)
5. Capse p/u capsator №N10
6. Capse p/u capsator №24/6
7. Cuțter de 18 mm cu carcasă din metal și fixator automat
8. Radieră mare (culoare albă)
9. Scotch lat 48mm mediu
10. Spray p/u monitoare
11. Șervețele p/u monitoare
12. CD-R
13. DVD+R
14. DVD+R DL
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Oct 2024, 11:21
Date modified
24 Oct 2024, 11:44
Estimated value (without VAT)
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21302279
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
4 Nov 2024 11:27 - 30 Dec 2024 11:42
List of positions
1)
Title
Quantity: 14.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunţ simplificat_rechizite agende 2024.signed.pdf
anunţ simplificat_rechizite agende 2024.signed.pdf
tenderNotice
-
24.10.24 11:44
macheta agende 2025(mărimi).pdf
macheta agende 2025(mărimi).pdf
Technical Specifications
Macheta pentru lotul 7
24.10.24 11:44
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
RADOP-OPT SRL
Normalized price:
4 941,90 MDL
Status:
Winner
În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1729758126669 din 24.10.2024), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL- oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 1 în sumă de 4941,90 lei fără TVA/5930,28 lei cu TVA;
− Lotul 2 în sumă de 2783,80 lei fără TVA/3340,56 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 7725,70 lei fără TVA/9270,84 lei cu TVA.
2) BIROVITS” SRL - oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 3 în sumă de 1190,00 lei fără TVA/ 1428,00 lei cu TVA;
− Lotul 4 în sumă de 15411,75 lei fără TVA/ 18494,10 lei cu TVA;
− Lotul 5 în sumă de 956,00 lei fără TVA/ 1147,20 lei cu TVA;
− Lotul 6 în sumă de 1220,00 lei fără TVA/ 1464,00 lei cu TVA;
− Lotul 7 în sumă de 8589,50 lei fără TVA/ 10307,40 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 27367,25 lei fără TVA/ 32840,70 lei cu TVA.
21.11.24 13:39
Reason: În temeiul pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor public în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractelor de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Rechizitelor de birou (MTender ID ocds-b3wdp1-MD-1729758126669 din 24.10.2024), conform loturilor, următorilor operatori economici:
1) „RĂDOP-OPT” SRL- oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 1 în sumă de 4941,90 lei fără TVA/5930,28 lei cu TVA;
− Lotul 2 în sumă de 2783,80 lei fără TVA/3340,56 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 7725,70 lei fără TVA/9270,84 lei cu TVA.
2) BIROVITS” SRL - oferta căruia are cel mai scăzut preț și corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice pentru următoarele loturi:
− Lotul 3 în sumă de 1190,00 lei fără TVA/ 1428,00 lei cu TVA;
− Lotul 4 în sumă de 15411,75 lei fără TVA/ 18494,10 lei cu TVA;
− Lotul 5 în sumă de 956,00 lei fără TVA/ 1147,20 lei cu TVA;
− Lotul 6 în sumă de 1220,00 lei fără TVA/ 1464,00 lei cu TVA;
− Lotul 7 în sumă de 8589,50 lei fără TVA/ 10307,40 lei cu TVA.
Suma totală a contractului constituie 27367,25 lei fără TVA/ 32840,70 lei cu TVA.
Qualification documents
decizie atribuire nr.44 din 21.11.2024 rechizite de birou.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
decizie atribuire nr.44 din 21.11.2024 rechizite de birou.signed.signed.signed.signed.signed.pdf
ID: 6f7a3899-6590-4622-8fb9-60706e9a994e
Evaluation Reports
21.11.24 13:39
scr. instiintare_21.11.2024 rechizite birou.signed.pdf
scr. instiintare_21.11.2024 rechizite birou.signed.pdf
ID: 993ad945-cfe4-45f2-b762-c90255607d17
Award Notification
21.11.24 13:39
Documents provided with the proposal
agepi_an22signed.pdf
ID: 0d60b43d-b606-4847-ab90-7c3010671687
x_technicalDocuments
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
ordin_corcimari_procura2024_25signed.pdf
ID: 0d68551e-59d0-4ab5-9a8c-98abd52778b6
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
agepianexa8signed.pdf
ID: 60805aea-40de-4041-a6fe-aa5025608979
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
certificatbancarmicbradop-opt2024signed.pdf
ID: 7d0feed7-85e7-450c-93cf-228baee0e424
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
agepian2signed.pdf
ID: 83aeeb99-b775-4e49-883a-207bdc934fc1
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
lipsadotorii_radop-opt_1810-021124signed.pdf
ID: 8cebcee1-a47a-4970-bd1d-7aaded268062
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
extrasdinregistrulradop-optsrl150824signed.pdf
ID: cdc9a3a0-4dce-4889-8e70-351d2306b4dc
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
certiinregistradop-optsemnat.pdf
ID: da302b0e-339f-41a4-87b4-2f17077bfacb
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
agepi_an23msigned.pdf
ID: e19c7420-192b-469c-addb-9df6d7cfdb03
x_technicalDocuments
MSIGN
Date of download:
31.10.24 11:51
Opening date:
4.11.24 11:03
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK