Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
21.10.2024 17:32
to 01.11.2024 13:00
to 01.11.2024 13:00
7 hours left
2
Bidding period
with
01.11.2024 13:00
to 11.11.2024 13:00
to 11.11.2024 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
3 272 972,47 MDL
Period of clarifications:
21 Oct 2024, 17:32 - 1 Nov 2024, 13:00
Submission of proposals:
1 Nov 2024, 13:00 - 11 Nov 2024, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Renovarea curților de bloc (amenajarea locurilor de parcare)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2043, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Teilor 10
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Oct 2024, 17:32
Date modified
22 Oct 2024, 10:29
Achizitii.md ID
21300857
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Renovarea curților de bloc (amenajarea locurilor de parcare)
Budget: 3272972.47 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
curti de bloc parcari ind 34 f1des.signed.pdf
curti de bloc parcari ind 34 f1des.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
21.10.24 17:32
curti de bloc parcari cuza 45-2 f1 des.signed.pdf
curti de bloc parcari cuza 45-2 f1 des.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.10.24 17:32
curti de bloc parcari h.b 19-5 f1des.signed.pdf
curti de bloc parcari h.b 19-5 f1des.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
21.10.24 17:32
curti de bloc parcari h.b 11-2 f1 des.signed.pdf
curti de bloc parcari h.b 11-2 f1 des.signed.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini
21.10.24 17:32
curti de bloc parcari cetat 141 f1 des.signed.pdf
curti de bloc parcari cetat 141 f1 des.signed.pdf
Bidding Documents
-
21.10.24 17:32
anunț de participare 2024.signed.pdf
anunț de participare 2024.signed.pdf
Documents history
-
anunț de participare 2024.signed.pdf
anunț de participare 2024.signed.pdf
ID: 60596a0c-242d-4ee6-8495-67515cbe23b2
tenderNotice
-
anunț de participare 2024.signed.pdf
anunț de participare 2024.signed.pdf
ID: 60596a0c-242d-4ee6-8495-67515cbe23b2
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare
22.10.24 10:29
Date:
22 Oct 2024, 10:10
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Dvs probabil ati incurcat anuntul de participare publicat pentru aceasta licitatie cu alta. Lucrarile din caietele de sarcini de la licitatia data tin de amenajare cu pavaj, iar dvs in anuntul de participare la punctul 16 subpunctul 15 solicitati experienta in reparatia podurilor. Nu au nici o atributie podurile la licitatia data, aici puteti solicita experienta de amenajare
Answer (22 Oct 2024, 10:32):
Anunțul a fost actualizat.
Date:
22 Oct 2024, 10:11
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Totodata, in punctul 16, subpunctul 17, nu stiu din ce considerente solicitate ca utilaj in posesie obligatorie sa fie distribuitor de mixturi asfaltice, cu toate ca asfalt in caietele de sarcini nu exista.
Answer (22 Oct 2024, 10:32):
Anunțul a fost actualizat.
Date:
22 Oct 2024, 10:13
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Si in final, ce tine de anuntul de participare, la punctul 16, subpunctele 19 si 20, solicitati persoana atestata doar in drumuri si avizul doar in drumuri. Iarasi accentuam, ca se solicita lucrari de amenajare. In aceasta ordine de idei, solicitam respectuos modificarea si adaptarea caietului de sarcini conform lucrarilor din caietele de sarcini. Va multumesc anticipat!
Answer (22 Oct 2024, 10:33):
Anunțul a fost actualizat.
Date:
22 Oct 2024, 10:59
Question's name:
Anunt de participare
Question:
REPETAT. Aceasta cerinta nu ati modificat-o!!! Ce tine de anuntul de participare, la punctul 16, subpunctele 19 si 20, solicitati persoana atestata doar in drumuri si avizul doar in drumuri. Iarasi accentuam, ca se solicita lucrari de amenajare. In aceasta ordine de idei, solicitam respectuos modificarea si adaptarea caietului de sarcini conform lucrarilor din caietele de sarcini. Va multumesc anticipat!
Answer (25 Oct 2024, 12:41):
Personal calificat a fost solicitat în funcție de tipul lucrărilor prevăzute în caiet de sarcini și nu rezultă din denumirea obiectivului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK