1
Enquiry period
with 17.10.2024 09:51
to 28.10.2024 09:00
2
Bidding period
with 28.10.2024 09:00
to 05.11.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 028 180 MDL
Period of clarifications: 17 Oct 2024, 9:51 - 28 Oct 2024, 9:00
Submission of proposals: 28 Oct 2024, 9:00 - 5 Nov 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Termoizolarea exterioară a pereților și renovarea acoperișului grădiniței de copii din s.Ulmu r-nul Ialoveni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6829, MOLDOVA, Ialoveni, s.Ulmu (r-l Ialoveni), s.Ulmu
Web site
---
The contact person
Full name
Nani Margareta
Contact phone
069994593
Purchase data
Date created
17 Oct 2024, 9:51
Date modified
17 Oct 2024, 16:29
Achizitii.md ID
21299211
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.signed.pdf anunt_de_participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
17.10.24 09:51
formular nr.5.docx
Bidding Documents
Formular nr.5
17.10.24 09:51
documentatie standard.signed.pdf documentatie standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatie standard
17.10.24 09:51
formularul nr.1.signed.pdf formularul nr.1.signed.pdf
Bidding Documents
Formular nr.1
17.10.24 09:51
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE
17.10.24 09:51
Date:
17 Oct 2024, 16:29
Question's name:
Licitatie
Question:
Buna, ce modificari au fost facute
Answer (18 Oct 2024, 12:24):
Buna ziua. La care modificari va referiti.
Date:
18 Oct 2024, 13:45
Question's name:
Licitatie
Question:
Reiesind din anularea procedurii de licitatie anteriore și republicarea anuntului cu termenul limită la data de 5 noiembrie, am dedus că cel mai porbabil s-au operat anumite modificări. Astfel, am dori să cunoștem dacă sunt modificări față de licitația care urma să se desfășoare pe data de 30 noiembrie, și dacă da, care sunt acestea. Mulțumesc
Answer (18 Oct 2024, 15:24):
Criteriul de atribuire, care nu s-a putut redacta
Date:
18 Oct 2024, 15:16
Question's name:
Vizita
Question:
Am facut solicitare pentru vizita santier, răspuns nu am primit, să mai facem o solicitare, s-au răspundeți la prima?
Answer (18 Oct 2024, 16:29):
Buna ziua. Vizita pe santier va avea loc la data de 23.10.2024, ora 10:00 , Primaria Ulmu. Vă rugăm respectuos solicitarile trimiteți pe poșta electronică indicată în anunț.
Date:
18 Oct 2024, 19:06
Question's name:
Clarificari
Question:
Stimata autoritate contractanta rugam sa nu limitați Operatorii economici sa participe la aceasta licitatie totuși ati depus acest concurs pe platforma publica!! Rugam sa clarificati cerinta pe care ati solicitato, Vizita la șantier solicitările sa trimiteți pe posta electronica asta cum care este motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți? Evidenta participanților care urmează sa depuie oferta la licitatia data?? Rugam transparenta maxima totuși sunteti persoane responsabili de bani publici! Nu favorizați pe nimeni fiti corecti fata de toată lumea dacă doriți sa faceți economie de niște bănuți sa primiți oferte de preț cu preturi reale la ziua de azi dar nu spalatura de bani oficiala!!! Suntem toți oameni pina urma! Rugam clarificare acestei cerinte abuzive!!!
Answer (21 Oct 2024, 12:00):
Bună ziua. Stimați Operatori economici, am solicitat conform răspunsului de la intrebarea de mai sus să se trimită solicitarea pe poșta indicată în anunț deoarece posta de pe platformă este a unei persoane care nu mai face parte din grupul de achiziții. Referitor la ”motivul de ce trebuie sa transmitem solicitările ce scop urmăriți?” - nu urmărim nici un scop. Vizita la șantier și familiarizarea cu proiectul de execuție în perioada clarificărilor este un criteriu privind eligibilitatea operatorilor economici. Din lipsa de timp a primarului, care are mai multe proiecte și sarcini s-a convenit ca vizita să fie într-o singură zi pentru a face cunostință cu proiectul tehnic și vizita pe șantier. Certificatul de vizită îl pute-ți obține și în ziua vizitei. Vă așteptăm cu drag să participați.
Date:
24 Oct 2024, 09:56
Question's name:
Vizita
Question:
Am facut solicitare pentru vizita santier pe posta din anunt, răspuns nu am primit!
Answer (24 Oct 2024, 18:46):
Buna seara. Vizita va avea loc pe data de 25.10.2024, ora 10.00.
Date:
25 Oct 2024, 15:53
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
In devizul 2-1-1 ,pozitia nr. 29 ,53 -lipseste norma la cornier. In devizul 2-1-2 ,pozitia nr. 26 ,42 -lipseste norma la cornier. In devizul 2-1-3,pozitia nr. 30 ,46 -lipseste norma la cornier. In devizul 2-1-4,pozitia nr. 38 -lipseste norma la cornier, pozitia 9- CK 26B -balustrada de protectie -B2 , in resurse balustrada BI-1 , din ce material este balustrada. Pozitia 21 in descriere marca mortar M 150 -T, dar in resurse mortar marca M-100 ,cum este corect . In devizul 2-1-5,pozitia nr. 31 ,47 -lipseste norma la cornier. Multumesc .
Answer (28 Oct 2024, 08:47):
Consumul de resurse la cornier il gasiti in formularul nr.1: deviz nr.2.1.1-poz.45, deviz nr.2.1.2-poz.34, deviz nr.2.1.3- poz.38, deviz nr.2.1.4-poz.30, deviz nr.2.1.5-poz.39. Balustrada de protectie B1si B2 se confectioneaze din metal. Deviz nr.2.1.4 poz.21 la stratul suport de protective se foloseste mortar-ciment M100.
Date:
27 Oct 2024, 10:23
Question's name:
Vizita
Question:
Solicităm excluderea cerinței de vizitare obligatorie a obiectului cu ulterioara prezentare a procesului verbal în cadrul procedurii. Prin prisma Art. 18 LP 131/2015, Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție iar solicitarea Procesului-verbal al vizitei la obiect depășește cadrul legal existent. Considerăm că astfel de solicitare contravine principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute de Art.7, lit. c) -asigurarea concurenţei şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice- și limitează accesul operatorilor economici la procedura de achiziție, care din motive obiective nu au posibilitatea să se deplaseze sau să se prezinte la obiect pentru a obține acest proces-verbal. Vă mulțumim pentru înțelegere. Plus la aceasta și se exclude evidenta OE care urmează sa participe!!!
Answer (28 Oct 2024, 08:57):
Conform pct. 14 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări prevede că autoritatea contractantă are obligația de a asigura accesul ofertantului/ofertanților să viziteze amplasamentul lucrării de construcție sau obiectul supus proiectării în scopul elaborării ofertei pentru participare la procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de lucrări sau procedura de atribuire a contractului de achiziție publică de servicii de proiectare și de lucrări. Autoritatea contractantă este obligată de a-și exercita atribuția de a oferi o asemenea posibilitate agentului economic. Urmează de menționat faptul că pornind de la menirea vizitei obiectului care ar permite ofertanților elaborarea unei oferte în deplină cunoștință de cauză, cu privire la împrejurările de fapt (la teren) a obiectului, aceasta conditie nu Este excesiva, ci corespunde și bunelor practici international. Asa dar vizita în teren se încadreaza în normativele legii 131/2015.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.