1
Enquiry period
with 10.10.2024 17:03
to 21.10.2024 10:00
2
Bidding period
with 21.10.2024 10:00
to 31.10.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 6 475 185 MDL
Period of clarifications: 10 Oct 2024, 17:03 - 21 Oct 2024, 10:00
Submission of proposals: 21 Oct 2024, 10:00 - 31 Oct 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de replanificare a subsolului IMSP IMU din str.T.Ciorbă, nr. 1

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
10 Oct 2024, 17:03
Date modified
17 Oct 2024, 10:38
Achizitii.md ID
21293081
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
3.duae (new 26.11.20).doc
Bidding Documents
-
10.10.24 17:03
4.caiet de sarcini.pdf 4.caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
10.10.24 17:03
2-1-1 imsp t.ciorba sa (08.24)-f1d.doc
Bidding Documents
-
15.10.24 14:06
2-1-4 imsp t.ciorba spa (08.24)-f1d.doc
Bidding Documents
-
15.10.24 14:06
2-1-5 imsp t.ciorba rac (08.24)-f1d.doc
Bidding Documents
-
15.10.24 14:06
2-1-2 imsp t.ciorba ivc (08.24)-f1d.doc
Bidding Documents
-
15.10.24 14:06
2-1-3 imsp t.ciorba rei (08.24)-f1d.doc
Bidding Documents
-
15.10.24 14:06
2.ds_lucrari (2021).docx
Bidding Documents
-
17.10.24 10:38
1.anunt de participare.pdf 1.anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
17.10.24 10:38
5.proiect.pdf 5.proiect.pdf
Bidding Documents
-
17.10.24 10:38
Date:
11 Oct 2024, 17:24
Question's name:
Clarificare referitor la solicitarea: Se vor prezenta urmatoarele acte:- contracte de lucrari similare;- certificari de buna executie; proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.
Question:
Buna ziua, rugam sa explicati ce anume se solicita prin certificari de buna executie? Ce anume trebuie sa prezinte operatorul economic?
Answer (15 Oct 2024, 07:45):
Buna ziua, respectivele certificări (recomandari) indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sunt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada şi locul execuţiei lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfârşit (documentatia standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, pct.38). Se prezinta certificat (recomandare) eliberat de beneficiarul lucarilor.
Date:
15 Oct 2024, 10:13
Question's name:
caiet de sarcini word
Question:
Buna ziua, va rog sa publicati caietul de sarcini in format Word. Multumesc.
Answer (15 Oct 2024, 14:10):
Buna ziua, caietul de sarcini in Word a fost incarcat.
Date:
15 Oct 2024, 14:01
Question's name:
Documentatiea de Proiect
Question:
Rugam sa plasati documentatiea de proiect ,pentru a putea intelege mai bine complexitatea lucrarilor
Answer (16 Oct 2024, 12:04):
Buna ziua, partea arhitectura a proiectului a fost incarcata. Alte informatii relevante o sa obtineti la vizita obiectului.
Date:
15 Oct 2024, 14:13
Question's name:
termen de executare
Question:
buna ziua, va rog sa ne spuneti cum a fost calculat termenul de executare 60 de zile? doar importul utilajului de ventilare dureaza de la 60 de zile.
Answer (16 Oct 2024, 14:51):
Buna ziua, termenul de executare a fost calculat reiesind din volumul lucrarilor precum si consumul de muncă al muncitorilor-constructori care se determină conform normelor de deviz pentru lucrări de construcţii, montaj şi reparaţii-construcţii, h-om; (volum lucari, ore muncitor). In termnul dat este inclusă toată perioada necesara pentru a finaliza lucrarile de replanificare a subsolului.
Date:
16 Oct 2024, 11:56
Question's name:
Certificat de efectuare regulată a plăţii impozitelor, contribuţiilor (de la Inspectoratul fiscal)
Question:
spuneți, vă rog, cetrificatul de la Mcabinet corespunde cerinței date?
Answer (16 Oct 2024, 15:24):
Corespunde.
Date:
16 Oct 2024, 12:04
Question's name:
Specificații de preț conform documentației de deviz și conform anexei nr.29 din DS
Question:
Spuneți, vă rog, ce se presupune ca „Specificații de preț ”? Anexa nr. 2 la Contractul din DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări?
Answer (16 Oct 2024, 15:30):
Anexa nr.2 la contract, Specificatii de pret, contine Denumirea lucrarilor, cantitatea, suma totală și termenul de executare.
Date:
16 Oct 2024, 14:59
Question's name:
termen de executare
Question:
Buna ziua, normele de deviz nu prevad durata pentru importul utilajului, cum am mentionat mai sus durata privind utilajul incepe de la 60 zile, rugam sa ajustati termenul pentru executarea contractului luind in vedere toate circumstantele. Multumesc
Answer (17 Oct 2024, 10:45):
Buna ziua, termenul de executare a lucrarilor a fost modificat la 90 zile, urmăriți modificările în anunțul de participare atașat.
Date:
16 Oct 2024, 15:11
Question's name:
Documentatiea de Proiect
Question:
Rugam sa palsati tot proiectul -nu doar palnu sublsolului ,care nu este relevant - -sunt mai multe necalritati ,Care este problema de plasat proiectu????
Answer (17 Oct 2024, 10:48):
Documentele de proiect au fost încărcate pe platformă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.