1
Enquiry period
with 09.10.2024 15:34
to 21.10.2024 10:00
2
Bidding period
with 21.10.2024 10:00
to 04.11.2024 15:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 443 584,37 MDL
Period of clarifications: 9 Oct 2024, 15:34 - 21 Oct 2024, 10:00
Submission of proposals: 21 Oct 2024, 10:00 - 4 Nov 2024, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

conform caietului de sarcini
formularul de deviz nr.1 – lista cu cantitățile de lucrări și documentației de proiectări

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
The contact person
Full name
Tiutiunnicov Rodica
Contact phone
068928555
Purchase data
Date created
9 Oct 2024, 15:34
Date modified
9 Oct 2024, 15:34
Achizitii.md ID
21291677
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația de atribuire-lucrări .semnat.pdf documentația de atribuire-lucrări .semnat.pdf
Bidding Documents
-1. Anunț de participare 2. Caiet de sarcini 3. Instrucțiuni pentru participanți 4. Anexe obligatorii
9.10.24 15:34
anexe.docx
Bidding Documents
-Anexe/formulare
9.10.24 15:34
formularele f5.pdf formularele f5.pdf
Bidding Documents
-Formularul nr.5
9.10.24 15:34
proiect scanat 03. razeni 32+500,.pdf proiect scanat 03. razeni 32+500,.pdf
Bidding Documents
--Locația nr. 3
9.10.24 15:34
duae.doc
Bidding Documents
-DUAE
9.10.24 15:34
caiet de sarcini-specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-Lista cu cantități
9.10.24 15:34
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
-Declarația beneficiarii efectivi
9.10.24 15:34
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.