1
Enquiry period
with 07.10.2024 14:44
to 18.10.2024 11:00
2
Bidding period
with 18.10.2024 11:00
to 28.10.2024 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 980 200 MDL
Period of clarifications: 7 Oct 2024, 14:44 - 18 Oct 2024, 11:00
Submission of proposals: 18 Oct 2024, 11:00 - 28 Oct 2024, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
7 Oct 2024, 14:25
Date modified
7 Oct 2024, 14:44
Estimated value (without VAT)
1 980 200 MDL
Achizitii.md ID
21289478
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
18 Nov 2024 14:43 - 16 Dec 2024 14:43
List of positions
1)
Title
Lucrări de construcție a trotuarului pietonal pe drumul public național G68 R20-Orhei-Susleni-Ustia-Criuleni, km 44,200-45,200 (dreapta/stînga) amplasat teritorial în raionul Dubăsari CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae trotuar g68 dubasari.doc
Bidding Documents
-
7.10.24 14:44
caiet de sarcini trotuar g68 dubăsari.docx
Bidding Documents
-
7.10.24 14:44
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
7.10.24 14:44
contract antrepriză.docx
Bidding Documents
-
7.10.24 14:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 1 583 956,85 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

CityCons Group

Normalized price: 1 705 419,62 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1728300423540 din 14.11.2024 în urma evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziție publică cerere oferte de prețuri nr. ocds-b3wdp1-MD-1728300423540 din 28.10.2024, privind achiziționarea „Lucrărilor de construcție a trotuarului pietonal pe drumul public național G68 R20-Orhei-Susleni-Ustia-Criuleni, km 44,200-45,200 (dreapta/stînga) amplasat teritorial în raionul Dubăsari”, Vă comunicăm următoarele: Operatorul economic „Livart Prim” SRL – clasat pe locul întâi după preț, a propus oferta în valoare de 1 583 956,85 lei (un milion cinci sute optzeci și trei mii nouă sute cincizeci și șase lei, 85 bani) fără TVA și 1 900 748,23 lei (un milion nouă sute de mii șapte sute patruzeci și opt lei, 23 bani) inclusiv TVA. În urma evaluării documentelor ofertei și a răspunsurilor la clarificările solicitate operatorului economic „Livart Prim” SRL prin demersul nr. 04-02/5752 din 07.11.2024, grupul de lucru a decis respingerea ofertei, ce nu poate fi calificată pe motiv că, experiența similară prezentată conform formularelor Anexa 12, 13, nu corespunde cerințelor înaintate față de obiectul ce urmează a fi atribuit și ulterior executat, conform cerințelor înaintate în Anunțul de participare ,,Declarație privind experiența similară obiectului licitat” și art. 22 alin. (3) lit. (a) al Legii privind achizițiile publice nr. 131 din 03.07.2015, operatorul economic urma să prezinte ,,lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoțită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract. Certificările de bună execuție indică beneficiarii, indiferent dacă aceştia sînt autorităţi contractante sau clienţi privaţi, valoarea, perioada și locul execuției lucrărilor şi precizează dacă au fost efectuate în conformitate cu normele profesionale din domeniu şi dacă au fost duse la bun sfîrşit”. Pentru îndeplinirea criteriilor de calificare și anume a cerinței sus menționate, operatorul economic ,,Livart Prim” SRL a prezentat un contract conform declarației privind experiența similară ce are ca obiect lucrări de reparație la LT L.G. Meniuc, care nu a fost confirmat prin proces verbal de recepție a lucrărilor executate, respectiv, nu pot fi identificate lucrări similare obiectului achiziției. Totodată, conform declarației privind lista principalelor lucrări executate în ultimul an de activitate, respectiv perioada 28.10.2024 – 28.10.2023, nu au fost evaluate contracte care se încadrează în prevederile legale din categoria construcția trotuarelor, fiind cu specific total diferit, care nu pot fi raportate la același tip de activități decât cele pe care urmează să le îndeplinească în viitorul contract. Iar din lista proceselor verbale de recepție a lucrărilor executate prezentate ca experiență de amenajare a pavajului, ce au fost prezentate la clarificări sunt din anii 2021-2022, care nu se încadrează în cerințele documentației de atribuire. Totodată, operatorul economic a inclus în calculul cheltuielilor limitate pentru deviz ofertă, cheltuieli pentru transportare în valoare de 5%, care nu poate fi utilizat pentru drumuri, edificii artificiale și construcții rutiere inginerești conform scrisorii nr. 10/1 – 0086 din 15 iunie 2018 „Cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții începând cu 01 mai 2018”. Potrivit celor menționate supra, ca urmare a evaluării ofertei financiare cât și ofertei tehnice prezentate de operatorul economic „Livart Prim” SRL nu îndeplinesc cerințele de calificare și selecție, prin ce se constată ca ofertă neconformă. În acest context, grupul de lucru a decis respingerea ofertei în conformitate cu prevederile art. 69 alin. (6), lit. a) b) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, „Autoritatea contractantă nu acceptă oferta în cazul în care oferta nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție, totodată, oferta nu corespunde cerințelor tehnice expuse în documentația de atribuire”. Operatorul economic „CityCons Group” SRL clasat pe locul doi după preț, oferta propusă constituie 1 705 419,62 lei (un milion șapte sute cinci mii patru sute nouăsprezece lei, 62 bani) fără TVA și 2 046 503,54 lei (două milioane patruzeci și șase mii cinci sute trei lei, 54 bani) inclusiv TVA, corespunde cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate actele conform cerințelor solicitate în anunțul de participare. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului de antrepriză, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanția de bună execuție în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Provladina Construct

Normalized price: 1 799 805,97 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

SC,,Elinatcons”SRL

Normalized price: 1 833 222,36 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

SRL NiRom-Roz

Normalized price: 2 134 724,85 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

MEDALMIR

Normalized price: 2 499 968,77 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications