1
Enquiry period
with 27.09.2024 16:29
to 01.10.2024 15:00
2
Bidding period
with 01.10.2024 15:00
to 07.10.2024 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 30 000 MDL
Period of clarifications: 27 Sep 2024, 16:29 - 1 Oct 2024, 15:00
Submission of proposals: 1 Oct 2024, 15:00 - 7 Oct 2024, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Calendare de perete personalizate 2025
2. Calendare de birou personalizate 2025
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188688
Purchase data
Date created
27 Sep 2024, 16:22
Date modified
30 Sep 2024, 10:38
Estimated value (without VAT)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21284988
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
11 Oct 2024 16:27 - 30 Dec 2024 16:27
List of positions
1)
Title
Calendare personalizate 2025 CPV: 22120000-7 - Publications
Quantity: 600.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Print Caro

Normalized price: 17 600 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Agenția de Stat pentru Proprietatea Intelectuală (AGEPI) Vă mulțumește pentru participarea la concursul de valoare mică privind achiziționarea Publicațiilor tipografice, Calendare personalizate 2025, Cod CPV 22120000-7, conform necesităților AGEPI pentru anul 2024. Până la termenul limită – data 07.10.2024, ora 11:00 au depus oferte 6 (șase) ofertanți: 1) „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 de lei fără TVA. 2) „NOTOGRAF PRIM” SRL cu propunerea financiară în sumă de 19000,00 de lei fără TVA. 3) „BASTER-MEDIA" SRL cu propunerea financiară în sumă de 24500,00 de lei fără TVA. 4) „MILISER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 26600,00 de lei fără TVA. 5) ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” cu propunerea financiară în sumă de 28000,00 de lei fără TVA. 6) SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL cu propunerea financiară în sumă de 38720,00 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: • Ofertele prezentate de operatorii economici „PRINT CARO” SRL, „NOTOGRAF PRIM” SRL, „BASTER MEDIA” SRL, ÎS „COMBINATUL POLIGRAFIC DIN CHIȘINĂU” corespund tuturor cerințelor de calificare și specificațiilor tehnice solicitate prin Anunțul de participare. Propunerile financiare se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare în sumă de 30000,00 de lei fără TVA). Datorii față de bugetul de stat nu sunt. Oferta cu cel mai scăzut preț este de la „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 de lei fără TVA. Mostrele prezentate corespund cerințelor. • Oferta prezentată de „MILISER” SRL în sumă de 26600,00 de lei fără TVA nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate, și anume: -Pentru Calendare de perete personalizate 2025, pentru suporturi s-a solicitat carton de 230 gr/m2, s-a prezentat oferta cu carton tehnic de 1 mm, casurat cu hârtie cretată matt de 150 gr; -Pentru Calendare de birou personalizate 2025 pentru suport s-a solicitat carton de 340 gr/m2, s-a prezentat oferta cu carton de 250 gr/m2. Totodată, termenul de livrare a produselor prezentat de MILISER SRL (20 de zile ) nu corespunde cu cel solicitat (15 zile). Astfel, oferta „MILISER” SRL se respinge în temeiul pct. 51 subpct. 1) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, din motiv că nu îndeplinește cerințele de calificare și selecție indicate în anunțul de participare. • Oferta prezentată de SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL nu se încadrează în bugetul planificat (30000,00 lei) și depășește valoarea estimată planificată a achiziției și valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice (propunerea financiară constituie 38720,00 lei fără TVA), prin urmare oferta nu corespunde cerințelor de calificare solicitate. Astfel, oferta SC „TIPOGRAFIA nr. 1” SRL se respinge în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022 din motivele indicate supra. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1727443419861 din 27.09.2024 privind achiziționarea Publicațiilor tipografice: Calendare personalizate 2025, Cod CPV 22120000-7, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului, prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „PRINT CARO” SRL cu propunerea financiară în sumă de 17600,00 lei fără TVA/21120,00 lei cu TVA, oferta căruia întrunește toate cerințele de calificare, corespunde specificațiilor tehnice, se încadrează în valoarea planificată a achiziției și are cel mai scăzut preț.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Notograf Prim

Normalized price: 19 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

"Baster-Media"

Normalized price: 24 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Miliser SRL

Normalized price: 26 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

IS Combinatul poligrafic din Chisinau

Normalized price: 28 000 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
6
Participant(s) name(s):

“Tipografia Nr.1”

Normalized price: 38 720 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid does not comply with the Tender Documents
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications