1
Enquiry period
with 26.09.2024 09:08
to 13.10.2024 10:27
2
Bidding period
with 13.10.2024 10:27
to 23.10.2024 10:27
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 239 828,52 MDL
Period of clarifications: 26 Sep 2024, 9:08 - 13 Oct 2024, 10:27
Submission of proposals: 13 Oct 2024, 10:27 - 23 Oct 2024, 10:27

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea centralizată a materialelor de sutură SUPLIMENTAR conform necesităților IMSP - beneficiari pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău MD-2005, bd. Grigore Vieru, 22/2
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
26 Sep 2024, 9:08
Date modified
11 Oct 2024, 10:27
Achizitii.md ID
21283744
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
contract nou.docx
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
26.09.24 09:08
formularele 10.10.2024 sutură suplim.xlsx
Bidding Documents
-
11.10.24 10:27
Date:
26 Sep 2024, 16:39
Question's name:
Anunt de participare. Termeni de livrare
Question:
Sint loturi, unde cantitea solicitata este 12 suturi (1 cutie) sau 24 sutiri (2 cutii).... Termeni de livrare, NOTA nr.5 spune ca "În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe....". Spre exemplu, daca un OE va cistiga urmatoare LOTURI #4 (1 cutie); #5 (1 cutie); #26 (2 cutii); #29 (1 cutie); #30 (1 cutie); #31 (2 cutii); #32 (2 cutii); #33 (1 cutie), care cumulativ se fac 11070 lei fara TVA si evident ca acest caz se cade sub cunditia ca marfa trebuie sa fie livrata "În baza tranșelor 60% si "În baza bonurilor de comandă 40%". Atunci in acest caz, cum se va realiza livrare in transe conform NOTA nr.6, care spune ca "Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus;"? In genere, puntru orcie licitatie cu sutura, contie de livrare trebuie sa fie 100% pentru orice LOT, unde cantitate suturii este mai putin decit 10 cutii (sau 120 suturi), puntru ca majoritatea producatorilor nu tin stoc pentru material de sutura si pentru a produce o anumita cantitatea de sutura ei aplica comanda minima spre comanda, care in medie constituie 120 suturi (sau 10 cutii).Tot asa, informativ, va aducem la cunostinta produatori de sutura in genere nu mentin stocuri si la toti producatori (din Europa, din China, Turcia si India si alte tari), timp medie de producere a suturii variaza intre 60-90 de zile.
Answer (11 Oct 2024, 10:25):
Bună ziua. În legătură cu întrebarea dumneavoastră privind desemnarea ca și câștigător pentru toate loturile licitate, dorim să vă informăm că, în conformitate cu legislația aplicabilă, rezultatele evaluării ofertelor nu pot fi previzualizate înainte de finalizarea procesului de evaluare, astfel nu putem spune dacă o careva ofertă va fi sau nu desemnată câștigătoare pentru toate loturile enumerate și nu putem da răspuns la presupuneri. Totodată, de accentuat, că procedura de achiziție în cauză este una centralizată, astfel a fost indicat un termen general, si nu poate fi individualizat per lot. mai mult ca atât, răspunsul la întrebare il puteți găsi în Notele 4,5 și 6 : 4. Livrarea bunurilor conform tranșelor de livrare se execută prin coordonarea prealabilă dintre Beneficiar și Furnizor cu 5 zile calendaristice înainte de livrare. În cazul unor impedimente din partea Beneficiarului de a recepționa Bunurile (ex: lipsa spațiului suficient de depozitare), Beneficiarul va înștiința Furnizorul în privința termenului (ziua/luna) până la care vor fi recepționate Bunurile, însă cu respectarea graficului de livrare indicat în tabelul de mai sus; 5. În cazul în care valoarea totală a contractului, inclusiv TVA, nu depășește 10 mii lei moldovenești, livrarea se va realiza în 1 sau 2 tranșe. În cazul necesității livrării bunurilor în 2 tranșe, Beneficiarul în mod obligatoriu va înștiința autoritatea contractantă (CAPCS) și Furnizorul, în acest sens, prin intermediul unui demers oficial, în termen de pînă la 10 zile din data intrării în vigoare a contractului. În caz contrar, se va considera aprobarea tacită a livrării bunurilor într-o singură tranșă. Totodată, se va lua în calcul că în cazul aprobării tacite de livrare într-o singură tranșă, livrarea se realizează nu mai târziu de 90 zile de la semnarea contractului. În cazul în care se solicită livrarea în 2 tranșe, atunci aceasta se realizează după cum urmează: I tranșă – nu mai târziu de 90 zile de la semnarea contractului, II tranșă – nu mai târziu de 30 septembrie 2025; 6. Furnizorul va lua în considerare divizarea suturii per cutie, astfel încât să fie livrate doar ambalaje secundare integrale (nu se admite livrarea per blister, comprimat, capsulă etc.), fiind totodată respectat cuantumul minim indicat în tabelul de mai sus; *Ambalaje secundare integrale nu presupune cutii colective/pentru depozitare angro.
Date:
27 Sep 2024, 10:49
Question's name:
Lot nr. 60 POLYDIOXANONA USP 0, ac 48 mm
Question:
Buna ziua. In denumirea lotului este indicat USP 0. In specificatie tehnica USP 1 (3,5 Metric). Corectati va rog care este din ele corecta.
Answer (11 Oct 2024, 10:17):
Bună ziua. Într-adevăr s-a omis modificarea mărimii USP din 1 în USP 0, ceea ce este specific pentru 3,5 metric. Astfel, în urma confirmării noilor specificații tehnice cu beneficiarul final, se vor opera modificări prin corectare. Vă mulțumim pentru atenționare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.