1
Enquiry period
with 25.09.2024 11:16
to 30.09.2024 10:00
2
Bidding period
with 30.09.2024 10:00
to 03.10.2024 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 208 001,34 MDL
Period of clarifications: 25 Sep 2024, 11:16 - 30 Sep 2024, 10:00
Submission of proposals: 30 Sep 2024, 10:00 - 3 Oct 2024, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Gimnaziul Bahmut. Reparația acoperișului sălii de festivități.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Biruintei nr.1 bl.1
Web site
---
The contact person
Full name
Tatiana Ciobanu
Contact phone
076722458
Purchase data
Date created
25 Sep 2024, 11:04
Date modified
3 Oct 2024, 11:09
Achizitii.md ID
21283149
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
202409251112_Caiet de sarcini gim.Bahmut.pdf
Bidding Documents
Caiet de sarcini gim.Bahmut
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
Declarație de eligibilitate
25.09.24 11:16
202409251112_Formularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut.pdf
Bidding Documents
Formularul desfășurat Acoperișul gim.Bahmut
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație privind confirmarea identității.doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității
25.09.24 11:16
202409251113_Documentația standard lucrări.docx
Bidding Documents
Documentația standard lucrări
25.09.24 11:16
202409251112_Cerere de participare.docx
Bidding Documents
Cerere de participare
25.09.24 11:16
202409251113_Declarație privind valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
Declarație privind valabilitatea ofertei
25.09.24 11:16
202409251111_Anunț gimnaziul Bahmut.signed.pdf
Bidding Documents
Anunț gimnaziul Bahmut
25.09.24 11:16
Date:
27 Sep 2024, 20:48
Question's name:
cerinte
Question:
stimata autoritate contractanta suntem o companie cu experienta vasta, dar care nu detinem Avizul AST, in aceste conditii solicitam respectuos de a revizui conditiile de participare si a exclude aceasta cerinta, ori potrivit legii privind achizitiile publice, Avizul nu este obligatoriu, doar la discretia grupului de lucru.
Answer (30 Sep 2024, 09:51):
Avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări, în special în domeniul construcțiilor și instalațiilor din domeniul public, este un document esențial care atestă capacitatea și competența tehnică a unei companii de a executa lucrările solicitate în cadrul unei proceduri de achiziție publică. Rolul și importanța acestui aviz sunt determinate de asigurarea faptului că ofertanții respectă cerințele legale și tehnice, dispun de personal calificat și de resursele necesare pentru a duce la bun sfârșit lucrările, în conformitate cu standardele prevăzute de legislație. Prin urmare, avizul are următoarele roluri: 1. Validarea competenței tehnice: Avizul confirmă că operatorul economic dispune de resursele umane și materiale pentru a efectua lucrările de construcții și instalații. 2. Conformitate legală: Acest document certifică faptul că operatorul economic respectă legislația națională în domeniul construcțiilor și instalațiilor, având toate autorizațiile necesare. 3. Reducerea riscurilor: În cadrul unei licitații, avizul asigură autoritatea contractantă că executantul va respecta cerințele de siguranță, calitate și durabilitate în realizarea lucrărilor. De asemenea, respectarea acestei cerințe asigură transparența și corectitudinea procedurii de licitație, protejând atât interesele beneficiarilor, cât și pe cele ale ofertanților. În acest context, considerăm că includerea acestui aviz în documentația de licitație este esențială pentru asigurarea unui proces competitiv și echitabil, precum și pentru garantarea calității lucrărilor ce urmează a fi executate. Prin urmare, pentru constatarea datelor de calificare în cadrul procedurilor de achiziție publică, operatorul economic va prezenta documentele eliberate de autoritățile competente, stabilite de autoritatea contractantă. În cadrul procedurilor de achiziție publică, în funcție de obiectul achiziției publice și de tipul procedurii alese, autoritatea contractantă are obligația de a stabili, pentru fiecare procedură în parte, criteriile de calificare și selecție, precum și documentele-suport prevăzute de legislația în vigoare, necesare pentru a fi prezentate de către operatorii economici. Astfel, având în vedere cele menționate, vă rugăm să luați în considerare solicitarea grupului de lucru și să prezentați avizul pentru participarea la licitațiile publice de lucrări din domeniul construcțiilor și instalațiilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.