1
Enquiry period
with 25.09.2024 07:59
to 26.09.2024 14:00
2
Bidding period
with 26.09.2024 14:00
to 29.09.2024 14:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 299 700 MDL
Period of clarifications: 25 Sep 2024, 7:59 - 26 Sep 2024, 14:00
Submission of proposals: 26 Sep 2024, 14:00 - 29 Sep 2024, 14:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
The contact person
Full name
Dumitru Popa
Contact phone
022242278
Purchase data
Date created
25 Sep 2024, 7:57
Date modified
25 Sep 2024, 14:00
Estimated value (without VAT)
299 700 MDL
Achizitii.md ID
21282939
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Delivery address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Contract period
1 Oct 2024 08:00 - 31 Dec 2024 08:00
List of positions
1)
Title
Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau CPV: 32300000-6 - Television and radio receivers, and sound or video recording or reproducing apparatus
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.pdf duae_ro_0.pdf
Bidding Documents
-
25.09.24 07:59

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Muzic Prod

Normalized price: 226 308,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

FPC AMAS SRL

Normalized price: 255 800 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Casa Muzicii SRL

Normalized price: 257 406,67 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

TRIOMAC SRL

Normalized price: 299 670 MDL
Status: Winner
Reason: învingător
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziția de Microfoane şi seturi de portavoce pentru instituțiile din subordinea Directiei Cultură a Primariei Mun.Chisinau
Date:
25 Sep 2024, 13:12
Question's name:
CEREM MODIFICAREA ANUNTULUI
Question:
Buna ziua. Nu este voie sa indicati direct Brand0ul. Aceastea - trebuie excluse. Plu - in Specificatii tehnice - iarasi - nu este voie sa se indice direct produsul. In schimb - aveti voie sa dati marje Variabile - care sa ofere posibilitate sa se Ofere - mai multe tipuri de produse.. Oare credeti ca Allen & Heath si/sau Sennheiser,Thon - sint unice in Lume? Sint multe alte Branduri - care Produc sisteme de mixaj sau wireless.. si in multe cazuri - mult mai calitative. Prin indicarea directa a Brandului dar si a Parametrilor tehnici - avantajati doar un singur vinzator. La baza organizarii concursului de Achizitie Publica -NU ar trebui sa fie o singura Oferta ! Va rugam mult - Modificati asa - ca sa se poata oferi si alte Branduri. La fel si conditia privitor la termenul de livrare 2 zile ??? Serios ??? Sintem siguri - ca aceste produse - nu le are nici un furnizor din Moldova in stoc (Asta se poate de verificat foarte usor...prin citeva sunete). In mod Normal - comenzile din Depozitele Producatorilor din Europa - dureaza aproximativ minim 2 saptamini.. La ce bun se scrie Termen de Valabilitate a Contractului 30.12.24 ??? Se creaza impresia ca aceste produse deja sint cumparate de furnizor - si asteapta doar sa treaca o Licitatie "De FORMA" sau - Dupa Contract - printr-o declaratie-Explicatie se v-a lungi termenul de livrare - maxim pina la 30.12.2024 ??? Intelegem ca Specialistii au ales anumite Produse -din motiv de calitate si de cunoastere .. DAR - Aceasta e numai pentru ca nu sint destul de competenti oare sa mai invete a utiliza si alte Branduri ??? De ce se mai Organizeaza acest concurs DE FORMA - de ce sa nu cumparati DIRECT aceste produse .. Si sa nu se mai organizeze Circuri de acest Fel ??? Oricine ar fi deacord cu asta ... Credeti-ma ... Prin urmare - Oricine - are drept sa Contesteze Anuntul Achizitiei Publice - in Baza la documentatia atribuita .. Va rugam -sa modificati . Sau - "Clarificati" / "Argumentati" in caz ca nu am dreptate .. Multumesc.
Answer (26 Sep 2024, 13:39):
Modificat , valabilitatea contractului este pentru a reuși de a înregistrat contractul și de a reuși sa achitam factura în baza unui contract valabil . Autoritatea contractanta nu cunoaște furnizorii pentru a verifica disponibilitatea produselor la depozite și termenul indicat este conform termenilor limitati si necesitaților . Produsele care sunt enumerate au fost alese pentru a fi compatibile cu cele care mai sunt în stoc .
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications