Select the type of procedure
Commercial procurement
21279521
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
7 066 667 MDL
Period of clarifications:
18 Sep 2024, 10:32 - 3 Oct 2024, 10:30
Submission of proposals:
3 Oct 2024, 10:30 - 24 Oct 2024, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de montare și dare în exploatare a două linii electrice în cablu 10kV conform „Proiectului de execuție a rețelelor electrice exterioare două LEC - 10kV la realimientarea cu energie electrică a PD-44 Aeroportul Internațional Chișinău (LUKK)”
Information about the cancellation
The reason of cancellation
în temeiul prevederilor art.75 alin.(8) al Legii nr.74/2020 Entitatea contractantă, din proprie inițiativă, anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice, dacă ia această decizie înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de achiziție publică, din următoarele considerente: La moment planul de dezvoltare și renovare а infrastructurii aeroportuare este in proces de revizuire și actualizare, ce аrе са scop stabilirea măsurilor de modernizare, fapt саrе va duce implicit și la modificarea caietului de sarcini aferent achiziției liniilor de cablu menționate mai sus.
Date of cancellation
4 Dec 2024, 16:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2026, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Dacia, 80/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Sep 2024, 10:32
Date modified
4 Dec 2024, 16:15
Achizitii.md ID
21279521
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
19 Sep 2024, 08:41
Question's name:
Solicitam anexarea proiectului de executie
Question:
Solicitam anexarea proiectului de executie in baza caruia s-a eleborat caietul de sarcini in format electronic.
Answer (19 Sep 2024, 10:54):
Buna ziua. Proiect de execurie atasat.
Date:
23 Sep 2024, 10:44
Question's name:
Autorizatie ANRE
Question:
Vă rugăm să indicați ce se dorește prin această autorizație, să fie pe persoane s-au companie?
Answer (23 Sep 2024, 13:21):
Buna ziua, Autorizația ANRE se solicită pentru personalul ce nemijlocit va fi implicat în executarea contractului prin care se atestă competența profesională a electricianului autorizat și îi acordă dreptul de a executa instalațiile electrice, precum și dreptul de a întocmi documentația aferentă lucrărilor executate
Date:
23 Sep 2024, 13:11
Question's name:
Caiet de sarcini desfasurat
Question:
Solicitam anexarea caietului de sarcini desfasurat F1B
Answer (24 Sep 2024, 08:45):
Deviz desfășurat încărcat.
Date:
23 Sep 2024, 19:53
Question's name:
Licență s-au autorizație de funcționare.....
Question:
Vă rugăm să indicați ce se dorește a obține la această cerință, în condițiile în care legislația a fost modificată, iar agenții economici sunt liberi de a executa lucrări fără licență s-au autorizație de funcționare?
Answer (24 Sep 2024, 08:38):
Buna dimineața, se va considera și Avizul Agenției de Supraveghere Tehnică (Anexa nr.22 la documentația standard)
Date:
24 Sep 2024, 16:28
Question's name:
Clarificare - Criterii de eligibilitate punctul 11
Question:
Buna ziua, solicitam excluderea punctului 11 din criteriile de eligibilitatea a operatorilor economici caci prin punctul dat nu se respecta principiul proporționalității. Cum procedează operatorii economici care dispun de experiență similara în executarea de astfel de lucrări dar nu dispun de certificatele date.
Answer (25 Sep 2024, 08:29):
Bună dimineața, cu referire la solicitarea Dvs mennționăm următoarele:
Principiul proporționalității este definit de legiuitor ca fiind acel ce “asigura corelaţia între obiectul, natura, valoarea şi complexitatea contractului de achiziţie publică şi cerinţele solicitate a fi îndeplinite în contextul aplicării procedurii de atribuire”
Standardele ISO asigură ca serviciile și produsele sunt:
de înaltă calitate,
sigure,
fiabile.
Pentru mediul de afaceri, acestea reprezintă instrumente strategice care reduc costurile prin diminuarea erorilor, riscurilor, pierderilor și sporirea productivițății.
Noi am solicitat Standarde care au tangență nemijlocită cu obiectul achiziției sau:
ISO 9001 - sistemul de management al calității;
ISO14001 - sistemul e management de mediu;
ISO 45001- sistemul de management al sănătății și securității în muncă;
ISO 50001 - Managementul energiei.
La întrebarea ce poate să facă o companie care are experineță dar nu este certificată? Una din soluții ar fi asocierea cu o companie certificată.
Date:
26 Sep 2024, 15:16
Question's name:
Mansoanele si adaptor pentru cablu
Question:
Buna ziua,
in caietul de sarcini pp.33. Mansoane terminale termoretractabile, 35. Mansoane de interconexiune termoretractabile, 37. Adaptor pentru cablu cu secțiunea de 240mm2 nu este indicat „pret furnizor”
puteti sa clarificati de cine sunt livrate materialele acestea - beneficiar sau antreprenor?
Answer (26 Sep 2024, 17:13):
Antreprenorul va asigura bunuriel conform cerintelor din caietul de sarcini.
Date:
30 Sep 2024, 15:58
Question's name:
ISO 50001
Question:
Buna ziua, puteti sa ne spuneti ce tangenta are Sistemul de management al energiei ISO 50001 fata de lucrarile electrice 10kV ce sunt preconizate in aceasta licitatie? Ne da impresia de intelegere ca aceasta cerinta este impusa sub asigurarea cistigului anumitei companiei. Solicitam sa fie exclusa aceasta cerinta!
Answer (1 Oct 2024, 08:47):
Buna dimineața, Certificarea ISO EN 50001 pentru sisteme de management al energiei se integrează cu celelalte sisteme ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018.
ISO 50001 se bazează pe modelul de îmbunătățire continuă a sistemului de management utilizat și în dezvoltarea altor standarde cunoscute precum ISO 9001 sau ISO 14001. Acest mecanism facilitează integrarea măsurilor de eficiență energetică în managementul calității, precum și în monitorizarea mediului. Sau art.28 alin. (3) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile sectoriale stipulează: Entitățile contractante se asigură că, în executarea contractelor de achiziții sectoriale, operatorii economici respectă obligațiile aplicabile în domeniul mediului, social și al muncii, instituite prin actele normative naționale sau prin dispozițiile internaționale de drept în domeniul mediului, social și al muncii la care Republica Moldova este parte.
Date:
2 Oct 2024, 13:57
Question's name:
Aurorizatie ANRE
Question:
Buna ziua. P.9 din anunt se solicita autorizatie ANRE, aveti in vedere TALON DE AUTORIZARE ANRE?
Answer (2 Oct 2024, 14:32):
Buna ziua, vedeți răspunsul la primă întrebare din clarificări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK