Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
13.09.2024 14:25
to 24.09.2024 14:00
to 24.09.2024 14:00
3 days left
2
Bidding period
with
24.09.2024 14:00
to 02.10.2024 22:00
to 02.10.2024 22:00
3
Auction
03.10.2024 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
366 666,66 MDL
Period of clarifications:
13 Sep 2024, 14:25 - 24 Sep 2024, 14:00
Submission of proposals:
24 Sep 2024, 14:00 - 2 Oct 2024, 22:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii de mentenanță a sistemului informațional e-Parlament
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2073, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare si Sfint nr.105
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
13 Sep 2024, 14:25
Date modified
17 Sep 2024, 13:24
Achizitii.md ID
21277703
MTender ID
CPV
72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de mentenanță și suport a SI e-Parlament
Budget: 366666.66 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.pdf
documentatia standard.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
13.09.24 14:25
caiet de sarcini si e-parlament 11 sep 2024.pdf
caiet de sarcini si e-parlament 11 sep 2024.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
13.09.24 14:25
caiet de sarcini si e-parlament 11 sep 2024.docx
Technical Specifications
Caiet de sarcini
13.09.24 14:25
anunț de participare - 2.pdf
anunț de participare - 2.pdf
Documents history
-
anunț de participare - 2.pdf
anunț de participare - 2.pdf
ID: 945d704c-06fc-407f-b95a-2366688bfbab
tenderNotice
-
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
ID: 945d704c-06fc-407f-b95a-2366688bfbab
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare -2
17.09.24 10:42
anunt de participare - 2.docx
Documents history
-
anunt de participare - 2.docx
ID: c0622120-b501-451b-ae5d-56ceb49d6ebc
tenderNotice
-
anunt de participare.docx
ID: c0622120-b501-451b-ae5d-56ceb49d6ebc
tenderNotice
tenderNotice
Anunț de participare -2
17.09.24 10:42
Date:
13 Sep 2024, 17:41
Question's name:
Drepturile de autor
Question:
Buna ziua!
Dovada privind drepturile de autor asupra codului sursă emis de către compania dezvoltatoare care reglementează permisiunile necesare pentru intervențiile ulterioare în vederea prestării serviciilor menționate supra - cum se numeste compania dezvoltatoare?
Din surse deschise vedem ca dezvoltarea sistemului informațional e-Parlament a fost finantata de guvernul Suediei prin PNUD. De ce compania dezvoltatoare detine dreptul de autor asupra codului sursa? Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova detine codul sursa si descrierea lui, cu ghidurile de instalare, configurare etc.?
Pentru asigurarea unei concurente libere in aceasta licitatie, Secretariatul Parlamentului Republicii Moldova poate influenta compania dezvoltatoare in vederea emiterii drepturilor de autor asupra codului sursă pentru prestarea serviciilor cerute la solicitarea unei companii, care intentioneaza sa participe la aceasta procedura de achizitii?
Answer (17 Sep 2024, 11:29):
Bună ziua.
SI e-Parlament a fost dezvoltat cu sprijinul Proiectului „Consolidarea guvernării parlamentare în Moldova”, implementat de Programul Națiunilor Unite de Dezvoltare și finanțat de Guvernul Suediei.
Link-urile cu privire la SI e-Parlament.
https://procurement-notices.undp.org/view_notice.cfm?notice_id=44340
https://procurement-notices.undp.org/view_file.cfm?doc_id=133982
https://sc.undp.md/tnddetails2/1699/
https://open.undp.org/projects/00088088
Vă informăm că, la data de 23 septembrie 2024, ora 14:00, Secretariatul Parlamentului va organiza o ședință de clarificare a documentației de atribuire la procedura de achiziție - Servicii de mentenanță a sistemului informațional e-Parlament, adresa mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 105.
Telefon de contact: 022820205, 022820201.
Date:
17 Sep 2024, 13:22
Question's name:
Drepturi de autor
Question:
In acazul acesta ar fi corect sa modificati termenul de actualizare sa fie extins dupa data de 23.09.2024 pentru a putea face cunostinte cu clarificarile corespunzatoare si eventual sa putem pune intrebari de clarificare asupra procedurii desfasurate. Altfel ce sa facem cu clarificarile care pot aduce mai multe intrebari decit sunt la moment
Answer (17 Sep 2024, 13:35):
Termenul a fost modificat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK