1
Enquiry period
with 11.09.2024 13:43
to 23.09.2024 10:00
4 days left
2
Bidding period
with 23.09.2024 10:00
to 30.09.2024 12:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 352 020,83 MDL
Period of clarifications: 11 Sep 2024, 13:43 - 23 Sep 2024, 10:00
Submission of proposals: 23 Sep 2024, 10:00 - 30 Sep 2024, 12:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Subscribe

Mobilier de oficiu, conform schițelor și caietelor de sarcini.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 2
Web site
---
The contact person
Full name
Anna Crani
Contact phone
022268841
Purchase data
Date created
11 Sep 2024, 13:43
Date modified
17 Sep 2024, 10:10
Achizitii.md ID
21276451
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Mobilier (2024)
Budget: 1352020.83 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
6. duae.mobilier.ministerul sănătății 2024.doc
Bidding Documents
-
11.09.24 13:43
7. schițe.pdf 7. schițe.pdf
Illustration
-
11.09.24 13:43
anunț de intenție. mobilier 2024.pdf anunț de intenție. mobilier 2024.pdf
tenderNotice
-
17.09.24 10:10
5. anunț de participare. mobilier.docx
tenderNotice
-
17.09.24 10:10
Date:
12 Sep 2024, 09:25
Question's name:
Buna Ziua
Question:
Codul EGGER H3326 ST28 Stejar este scos din producere. Alegeti atl cod a materialului PAL
Answer (12 Sep 2024, 09:50):
Bună ziua. Mulțumesc pentru precizare. Codul acest a fost ales din considerente că o parte din mobilierul fabricat în 2023 a fost făcut din acest material. Având în vedere că în anunțul de participare se cere "echivalent", aceasta nu obligă Operatorul Economic să utileze anume acest cod Egger. Vă indemnăm să participați la procedura de achiziții cu un alt cod echivalent (asemănător). Mulțumesc.
Mobilier (2024)
Date:
12 Sep 2024, 13:50
Question's name:
Produs în condiții de fabrică. Calitatea impecabilă.
Question:
Produs în condiții de fabrică. Calitatea impecabilă - descrieți vă rog instrumentul cu ajutorul căruia veți măsura această cerință Mulțumim
Answer (12 Sep 2024, 15:14):
Evaluarea se va face în baza documentelor prezentate.
Mobilier (2024)
Date:
16 Sep 2024, 14:02
Question's name:
Produs în condiții de fabrică
Question:
În Documentele Obligatorii se cere Certificat de calitate sau Conformitate al materiei prime, dar nu se cere să anexăm informații privind dotările companiei, astfel cum putem demonstra că mobilierul este produs în condiții de fabrică. Firmele care nu pot demonstra „condiții de fabrică” vor fi descalificate?
Answer (16 Sep 2024, 14:45):
Certificat de calitate sau Conformitate al materiei prime pentu bunurile ofertate, face parte din documentația ofertei, obligatoriu. Documentele obligatorii - nu limitează în nici un caz anexarea altor documente relevante care pot demonstra "condiții de fabrică". Punctajul va fi acordat în strictă conformitate cu legislația.
Mobilier (2024)
Date:
16 Sep 2024, 14:58
Question's name:
Echivalent Hitech/Blum
Question:
Glisiere, mânere și incuietoare - mecanisme cu inchidere lentă echivalent Hitech/Blum - pentru această solicitare pot fi utilizate doar glisiere ale acestor producători. Miinere și încuietori nuci unul din ei nu produce, respectiv nu poate fi „echivalent”, dar dacă este echivalent GTV, Samet, etc, atunci și glisierele pot fi Turcia, China, Polonia, corect?
Answer (16 Sep 2024, 15:09):
Specificațiile tehnice se referă la calitatea produsului finit.
Mobilier (2024)
Date:
16 Sep 2024, 16:38
Question's name:
Echivalent Egger
Question:
EGGER Stejar Cuneo maro H3317 ST28 și EGGER H3326 ST28 Stejar - Vă rugăm să scrieți care este echivalentul acestor coduri acceptat de dvs Multumim
Answer (16 Sep 2024, 16:45):
Noi n-avem coduri pe care nu le vom accepta. Toate ofertele vor fi examinate în mod egal. Mulțumesc.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.