1
Enquiry period
with 10.09.2024 13:53
to 16.09.2024 10:00
2
Bidding period
with 16.09.2024 10:00
to 23.09.2024 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 265 830 MDL
Period of clarifications: 10 Sep 2024, 13:53 - 16 Sep 2024, 10:00
Submission of proposals: 16 Sep 2024, 10:00 - 23 Sep 2024, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

conform anunțului de participare și caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
10 Sep 2024, 13:53
Date modified
12 Sep 2024, 10:22
Achizitii.md ID
21275915
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
10.09.24 13:53
anunț_de_participare (2).docx
Bidding Documents
-
10.09.24 13:53
documentația standard.docx
Bidding Documents
-
10.09.24 13:53
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
10.09.24 13:53
Date:
12 Sep 2024, 10:22
Question's name:
Valoarea estimativa a achizitiei
Question:
Buna ziua. Solicitam respectuos sa revizuiti valoarea estimativa a achizitiei. Suma afisata nu corespunde realitatii.
Answer (13 Sep 2024, 09:13):
suma nu va fi modificată. această sumă a fost alocată.
Date:
13 Sep 2024, 12:23
Question's name:
Valoarea estimativa a achizitiei
Question:
Conform prevederii HG 638/2020 art. 3 Valoarea contractului de achiziție publică de lucrări se estimează de către autoritatea contractantă în corespundere cu prețurile medii stabilite în modul curent pe piață și cu respectarea prevederilor art. 4 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice. Va rugam sa estimati valoarea corect, in conformitate cu Avizele de verificare a devizelor si nu cu suma disponibila. Adaptati caietul de sarcini la mijloacele financiare disponibile. Pretul lucrarilor este mult mai mare. Nerespectarea prevederilor legale si incalcarea drepturilor operatorilor economici este un motiv de contestare a procedurii de achizitie.
Answer (16 Sep 2024, 09:31):
suma cu TVA constituie 1518996 lei
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.